Poznaj wszystkie Sytuacje i niespodzianki na drodze, przez które najczęściej oblewa się egzamin Państwowy!
Zobacz jak się zachować w sytuacjach nietypowych by uchronić się przed podpuszczaniem gzaminatora i zdać egzamin za pierwszym razem.
Od: Michał Trąbski, instruktor nauki JazdyWitaj. Zobacz poniższe nagranie, w którym opowiem ci o sytuacjach i niespodziankach na drodze, które na 90% wydarzą się na Twoim egzaminie. Z tego filmu dowiesz się jak w takich sytuacjach się zachować! Bez poznania tego materiału łatwo egzaminator sprawi, że oblejesz!
Ale to nie wszystko! Upewnij się czy potrafisz zachować się, w tych wszystkich sytuacjach, które prezentuję w poniższych nagraniach:
Co to w ogóle za szkolenie?
Pracując z kursantami w "elce" wynotowałem sobie mnóstwo różnych sytuacji w, których podczas szkolenia (lub egzaminu) znaleźli się moi kursanci (i kursanci kolegów instruktorów). Te sytuacje notowałem sobie przez ponad pół roku w notatniku i na ich podstawie przygotowałem, kompletny zestaw sytuacji i niespodzianek i pułapek, które spotkasz na egzaminie Państwowym na prawo jazdy! W tym szkoleniu dostajesz ode mnie gotową ściągę. Co ważne, Twój instruktor (ja wierzę, że jest bardzo kompetentny!) tylko, że mógł o czymś po prostu zapomnieć ci powiedzieć, lub jakaś sytuacja nie przytrafiła Ci się na szkleniu a może przytrafić Ci się podczas egzaminu. Gdy już poznasz te obszerne materiały ze szkolenia (ponad 2h 9min 57sek treści) będę spokojny, że na egzaminie przebrniesz przez wszystkie trudne sytuacje bez problemu ponieważ Cię do nich przygotuję!Ponadto w tym kursie internetowym (w postaci filmów) stworzyłem właściwie na zamówienie moich kursantów omówienia wielu ciekawych pytań z nauki jazdy. Kiedy zakładałem bloga z poradami o nauce Jazdy (poznajTESTY.blogspot.com) oraz portal do nauki testów na prawo Jazdy (poznajTesty.pl) nie wiedziałem, że spotka się on z tak dużym zainteresowaniem – już ponad 70 000 kursantów odwiedziło moje strony! Kursanci zadając mi pytania w emailach, w komentarzach do postów na blogu, czy też przez funkcję zadawania pytań do pytań testowych wypytali mnie o mnóstwo tematów, na które odpowiedzi znajdują się właśnie w szkoleniu „Sytuacje i Niespodzianki na drodze 2.0”
W tym szkoleniu znajdziesz również informacje, dosłownie jak zachować się w konkretnych sytuacjach i niespodziankach na drodze – które spotkają Ciebie na egzaminie państwowym na prawo Jazdy! Dzięki temu łatwo zdasz egzamin za pierwszym razem.
Dla czego kurs nazywa się : „Sytuacje i Niespodzianki na drodze 2018”
– o co chodzi z tą końcówką 2018?
Pierwsze szkolenie o temacie: Sytuacje i Niespodzianki na drodze, stworzyłem w marcu 2011r. Trwało ono dokładnie 52,27sekund. Było tam mnóstwo konkretnej treści (dużo omówień – zawsze na podstawie obrazków i map myśli ). Szybko jednak okazało się, że kursanci chcą jeszcze więcej przykładów. Bardzo popularne stały się moje dwa filmiki w których omawiam pułapki egzaminacyjne cz1 oraz cz2. Wersja 2018 szkolenia o sytuacjach i niespodziankach na drodze jest właśnie wersją uzupełnioną o tematy, które mógłbym omówić w kolejnych wersjach pułapek egzaminacyjnych. Tak więc wersja mojego szkolenia 2018 jest wersją uzupełnioną o nowe pułapki egzaminacyjne i o większą ilość sytuacji i niespodzianek na drodze.
Krótko mówiąc nowa wersja szkolenia: „sytuacje i Niespodzianki na drodze 2018” jest wersją rozszerzoną do 2h 9min 57sek (wcześniej było 52,27min) i uzupełnioną o dodatkowe wartościowe treści!
Jaka jest forma przekazywania treści w tym szkoleniu i czy to jest zrozumiałe?
Ja wyznaję zasadę – "1 obraz wart 1'000słów a jeden film wart 1'000'000słów". Dla tego wszystkie tematy omawiam na podstawie przygotowanych na zamówienie slajdów. Korzystam z programów do tworzenia map myśli. Kiedy sam robiłem prawo Jazdy na Ciężarówkę w roku 2009 to tak jakby przypomniałem sobie jak to jest być kursantem. I wtedy zrozumiałem, że tłumaczenie zagadnień bez narysowania konkretnej sytuacji kursantowi jest stratą czasu. Osobiście uważam (nie tylko w nauce Jazdy ale w ogóle w życiu), że jeżeli nauczyciel tłumaczy uczniowi jakiś temat, a uczeń tego nie rozumie – to jest to porażka TYLKO i WYŁĄCZNIE nauczyciela, ponieważ nie potrafił on tłumaczyć zrozumiale. Dla tego kładę duży nacisk na „zrozumiałość” moich wykładów i prezentacji i stąd ta niespotykana jak do tej pory forma mojego szkolenia o „Sytuacjach i niespodziankach na drodze 2018”
Zobacz czego np. nauczę Cię na tym kursie:
- Czy wiesz co zrobić gdy zbliżasz się do sygnalizatora i nagle, gdy jesteś już blisko światło zmienia się światło na żółte? Jechać czy hamować? Tak źle i tak nie dobrze.. ale w kursie wyjaśniam to dokładnie.
- Gdy w stresie wjedziesz na skrzyżowanie i je zablokujesz możesz się jeszcze obronić i zdać. Dowiesz się jak ze szkolenia + podam Ci sytuację, która będzie na Twoim egzaminie na 100% (a jest niebezpieczna)
- Ustawiając się do skrętu w lewo koła zostaw prosto! – nikt tego nie robi a to świadczy o wartości kursanta. Zobacz sposób jak pokazać egzaminatorowi swoją klasę (on Cię wtedy polubi i łatwiej zdasz bo wytyczy ci np. prostszą trasę egzaminacyjną)
- Dziura na drodze? Co zrobić z dziurami – pokażę Ci najczęstsze złe reakcje kursantów – zapewne też tak reagujesz – i powiem Ci co zrobić by zapunktować u egzaminatora.
- Kałuża i ochlapanie pieszego…. Zobaczysz co powiem
- -> Co zrobić gdy toś Ci macha i przepuszcza na skrzyżowaniu. Ten temat na pewno warto jeszcze raz dobrze przemyśleć.
- -> Jedziesz spokojnie ulicą i ktoś ci bezczelnie wchodzi pod maskę. Uważaj bo tu możesz oblać. Omawiam najczęstsze tego typu sytuacje i daję wskazówki jak się zachować.
- -> Ścinanie zakrętów – nagminne przewinienie innych kierowców. Daję proste 100% rozwiązanie jak się ustrzec wymuszenia spowodowanego przez cwaniaków!
- -> Jaka prędkość jest dynamiczna 41 czy 52 hm/h ? To na pewno wiesz sam (ale i tak to omówię po mojemu:)
- -> Dowiesz się co masz robić na skrzyżowaniach zastawionych autami tak bardzo, że nic nie widać, a musisz wjechać i ustąpić pierwszeństwa.
- -> Powtórnie omówię Ci temat zatrzymania ze znakiem stop! – za dużo osób oblewa, żeby nie omówić tego
- -> Alkohol – kiedy można jechać po imprezie (za zabicie kogoś mając 0,3 promila grozi 12 lat w więzieniu!)
- -> Efekt tłumu – takie ciekawe zjawisko socjologiczne.
- -> Co zrobić na egzaminie gdy jedzie karetka, policja a ty przypadkiem jesteś na ich drodze?
- -> Nagle paruje szyba w samochodzie i co teraz?
- -> Omówię Ci znaczenie zsady – „do póki stoisz egzamin trwa”! Dowiesz się o co w tym dokładnie chodzi i będziesz stosować z powodzeniem by nie oblać.
- -> Rowerzysta blokuje ci drogę , jedziesz za nim powoli i rośnie presja by wyprzedzić a nie ma jak. Omawiam Co robić z rowerzystami blokującymi Twoją drogę?
- -> Zmiana biegów na torach kolejowych . Wolno czy nie wolno?
- -> Ruszanie pod górkę z hamulca postojowego (ręczny) ?? w ruchu miejskim – tak robić czy nie robić?
- -> Dowiesz się czy na pewno gdy "wymusisz" to było wymuszenie pierwszeństwa – nie każde wymuszenie pierwszeństwa jest wymuszeniem pierwszeństwa. Za tą samą wiedzę oszczędzisz 300zł na każdym mandacie, którego nie dostaniesz od policji bo zagniesz ich wiedzą z przepisów ruchu drogowego!!
- -> Dowiesz się jak często przejeżdżasz skrzyżowanie równorzędnego, tak że tylko przypadkiem nie oblewasz, i jak temu zaradzić?
- -> Jak łatwo podpuścić Cię byś oblał na „prostym” poleceniu zmiany pasa ruchu?
- -> Zobaczysz jaka jest najczęstsza pułapka, w którą łatwo wpaść przy "trywialnym" skręcie w lewo?
- -> Powiem Ci gdzie i kiedy nie zmieniać pasa ruchu bo oblejesz! (mimo iż przepisy pozwalają).
- -> Co zrobić gdy zbliżasz się do przejścia dla pieszych i zbliżają się ludzie.
- -> Poznasz mój ulubiony temat, o którym zawsze są dyskusje z innymi instruktorami a bardzo łatwo przez niego oblać (chodzi o włączanie się do ruchu na drogę dwupasmową).
- -> Tory tramwajowe i pułapki z nimi związane.
- -> Jak zbierasz punkty ujemne podczas każdego omijania pojazdu.
- Jak się pogrążyć przy zawracaniu w bramce?
- Jak pokazać egzaminatorowi, że jesteś świadom, że tramwaj przetnie Twoją drogę?
- Jaka jest Pułapka związana z mało dynamiczną jazdą?
- Kiedy egzaminator będzie miał uwagi odnoście używania kierunkowskazów?
- Jak się zachować gdy na równorzędnym skrzyżowaniu auto z prawej zatrzyma sie i nie chce jechać?
- Bardzo częsta pułapka zakładana w strefach do ograniczenia prędkości do 30km/h
- Jak zawsze wypatrzyć w porę skrzyżowanie? – bo inaczej je miniesz i nie wykonasz polecenia.
- Jak przestać nareszcie mylić kierunek prawy z lewym?
Co sądzą kursanci o tym szkoleniu?
Poniżej zamieszczam prawdziwe komentarze moich kursantów na temat tego szkolenia. Zbieram je na blogu. Gdy Ty już się zapoznasz z tym szkoleniem to również poproszę Ciebie o zapisanie tam Twojej opini. Wszystkie komentarze zobacz tutaj.Ile to szkolenie kosztuje zł?
W szkoleniu znajdziesz 2h 9min 57sek treści z omówieniami najważniejszych tematów. Gdybyś chciał wypytać o te wszystkie tematy instruktora (zakładając, że nie zapomnie w wszystkich szczegółach) to zejęłoby Ci to z 5h (u mnie trwa to 2h 9min 57sek ponieważ powycinałem wszystkie pauzy i zbędne rzeczy, które w takiej rozmowie na żywo muszą się znaleźć.Licząc najtaniej godzinę z instruktorem po 40zł za te informacje trzeba by zapłacić 200zł!! Ponadto czy instruktor pokaże wszystko na slajdach i mapie myśli? Raczej na rysowanych na kolanie krzyżówkach, co oczywiście jest jakimś rozwiązaniem. W każdym razie 200zł to minimalna wartość wiedzy, którą przedstawiam Tobie w tym szkoleniu.
Ja traktuję to szkolenie jako udzielenie korepetycji z prawa jazdy. Kupując szkolenie zapraszasz mnie po prostu na korepetycje a ja tłumaczę Ci wszystko to na czym łatwo można oblać egzamin warty 124zł za sztukę. (jak nie ja to ktoś i tak musi Tobie wytłumaczyć). Policzę to wszystko jako 1 godzina korepetycji = jako jedna godzina jazd doszkalających. Generalnie sprzedaję to szkolenie w cenie tylko jednej godziny jazd doszkalających =45zł (ja nie pracuję za 40! :) A w zamian za to oszczędzisz pieniądze na oblanych egzaminach i na ewentualnych jazdach doszkalających z innymi instruktorami (bo tego co się tu nauczysz nie musisz się ponownie uczyć w samochodzie i możesz skupić się w samochodzie na technice jazdy a mniej na teorii, pułapkach i kruczkach)
Tymczasowa Promocja!
Chwilowo zamawiając to szkolenie TERAZ (chcę przeszkolić kilku kursantów, żeby zebrać od nich komentarze, które opublikuję na blogu) otrzymasz specjalną niższą cenę.Tylko teraz zamawiając to szkolenie zapłacisz tylko:
47 zł brutto
Koszyk
Koszyk
a w razie pytań proszę pisać
Pozdrawiam
Michał Trąbski
Postaw mi kawę i oglądaj filmy! 446 szkoleń zostało już sprzedanych!! To rozbudowane szkolenie (2h 9min 57sek) sprzedaję teraz taniej właśnie po to by zdobyć komentarze od zadowolonych kursantów! DOŁĄCZ do nich! Szkolenie dostaniesz gdy tylko zostanie odebrana płatność przez firmę interkursy.pl Płatność księgowana jest automatycznie i z niektórych banków odbierana niemal natychmiast. (wszystko działa automatycznie, czas księgowania przelewu zależy od wyboru banku i rodzaju przelewu)
Cały materiał składa się z 11 filmów o łącznej długości 2h 9min 57sek.
Daj mi dostęp do szkolenia Teraz
w promocyjnej cenie 200zł 124zł 47zł brutto
Jaką mam gwarancję, że to mi się przyda i spodoba?
Szkolenie objęte jest 100% gwarancją satysfakcji albo zwrot pieniędzy. Jeżeli z jakiś przyczyn znanych tylko Tobie stwierdzisz, że chcesz otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy (masz na to 30dni od otrzymania dostępu do szkolenia) to napiszesz do mnie (instruktorMichalTrabski@gmail.com) a ja zrobię przelew całej wpłaconej przez Ciebie kwoty na wskazana konto. Także możesz spokojnie kupować, całe ryzyko finansowe biorę na siebie.