Sytuacje i Niespodzianki

Poznaj wszystkie Sytuacje i niespodzianki na drodze, przez które najczęściej oblewa się egzamin Państwowy!

Zobacz jak się zachować w sytuacjach nietypowych by uchronić się przed podpuszczaniem gzaminatora i zdać egzamin za pierwszym razem.

Od: Michał Trąbski, instruktor nauki Jazdy
Witaj. Zobacz poniższe nagranie, w którym opowiem ci o sytuacjach i niespodziankach na drodze, które na 90% wydarzą się na Twoim egzaminie. Z tego filmu dowiesz się jak w takich sytuacjach się zachować! Bez poznania tego materiału łatwo egzaminator sprawi, że oblejesz!
Ale to nie wszystko! Upewnij się czy potrafisz zachować się, w tych wszystkich sytuacjach, które prezentuję w poniższych nagraniach:
To pierwsze nagranie jest przedstawieniem wszystkich zagadnień, które omówiłem w pierwotnej wersji szkolenia sytuacje i niespodzianki na drodze. Do kolejnej wersji dodaję sporo uzupełnień! Te uzupełnienia to np. film, który jest kontynuacją pułapek egzaminacyjnych! Zapoznaj się z poniższymi nagraniami by zobaczyć czy znasz i potrafisz zachować się w tych sytuacjach i pułapkach, które omówię w pełnej wersji szkolenia sytuacje i niespodzianki na drodze!

Co to w ogóle za szkolenie?

Pracując z kursantami w "elce" wynotowałem sobie mnóstwo różnych sytuacji w, których podczas szkolenia (lub egzaminu) znaleźli się moi kursanci (i kursanci kolegów instruktorów). Te sytuacje notowałem sobie przez ponad pół roku w notatniku i na ich podstawie przygotowałem, kompletny zestaw sytuacji i niespodzianek i pułapek, które spotkasz na egzaminie Państwowym na prawo jazdy! W tym szkoleniu dostajesz ode mnie gotową ściągę. Co ważne, Twój instruktor (ja wierzę, że jest bardzo kompetentny!) tylko, że mógł o czymś po prostu zapomnieć ci powiedzieć, lub jakaś sytuacja nie przytrafiła Ci się na szkleniu a może przytrafić Ci się podczas egzaminu. Gdy już poznasz te obszerne materiały ze szkolenia (ponad 2h 9min 57sek treści) będę spokojny, że na egzaminie przebrniesz przez wszystkie trudne sytuacje bez problemu ponieważ Cię do nich przygotuję!
Ponadto w tym kursie internetowym (w postaci filmów) stworzyłem właściwie na zamówienie moich kursantów omówienia wielu ciekawych pytań z nauki jazdy. Kiedy zakładałem bloga z poradami o nauce Jazdy (poznajTESTY.blogspot.com) oraz portal do nauki testów na prawo Jazdy (poznajTesty.pl) nie wiedziałem, że spotka się on z tak dużym zainteresowaniem – już ponad 70 000 kursantów odwiedziło moje strony! Kursanci zadając mi pytania w emailach, w komentarzach do postów na blogu, czy też przez funkcję zadawania pytań do pytań testowych wypytali mnie o mnóstwo tematów, na które odpowiedzi znajdują się właśnie w szkoleniu „Sytuacje i Niespodzianki na drodze 2.0”
W tym szkoleniu znajdziesz również informacje, dosłownie jak zachować się w konkretnych sytuacjach i niespodziankach na drodze – które spotkają Ciebie na egzaminie państwowym na prawo Jazdy! Dzięki temu łatwo zdasz egzamin za pierwszym razem.

Dla czego kurs nazywa się : „Sytuacje i Niespodzianki na drodze 2018”
– o co chodzi z tą końcówką 2018?
Pierwsze szkolenie o temacie: Sytuacje i Niespodzianki na drodze, stworzyłem w marcu 2011r. Trwało ono dokładnie 52,27sekund. Było tam mnóstwo konkretnej treści (dużo omówień – zawsze na podstawie obrazków i map myśli ). Szybko jednak okazało się, że kursanci chcą jeszcze więcej przykładów. Bardzo popularne stały się moje dwa filmiki w których omawiam pułapki egzaminacyjne cz1 oraz cz2. Wersja 2018 szkolenia o sytuacjach i niespodziankach na drodze jest właśnie wersją uzupełnioną o tematy, które mógłbym omówić w kolejnych wersjach pułapek egzaminacyjnych. Tak więc wersja mojego szkolenia 2018 jest wersją uzupełnioną o nowe pułapki egzaminacyjne i o większą ilość sytuacji i niespodzianek na drodze.
Krótko mówiąc nowa wersja szkolenia: „sytuacje i Niespodzianki na drodze 2018” jest wersją rozszerzoną do 2h 9min 57sek (wcześniej było 52,27min) i uzupełnioną o dodatkowe wartościowe treści!


Jaka jest forma przekazywania treści w tym szkoleniu i czy to jest zrozumiałe?
Ja wyznaję zasadę – "1 obraz wart 1'000słów a jeden film wart 1'000'000słów". Dla tego wszystkie tematy omawiam na podstawie przygotowanych na zamówienie slajdów. Korzystam z programów do tworzenia map myśli. Kiedy sam robiłem prawo Jazdy na Ciężarówkę w roku 2009 to tak jakby przypomniałem sobie jak to jest być kursantem. I wtedy zrozumiałem, że tłumaczenie zagadnień bez narysowania konkretnej sytuacji kursantowi jest stratą czasu. Osobiście uważam (nie tylko w nauce Jazdy ale w ogóle w życiu), że jeżeli nauczyciel tłumaczy uczniowi jakiś temat, a uczeń tego nie rozumie – to jest to porażka TYLKO i WYŁĄCZNIE nauczyciela, ponieważ nie potrafił on tłumaczyć zrozumiale. Dla tego kładę duży nacisk na „zrozumiałość” moich wykładów i prezentacji i stąd ta niespotykana jak do tej pory forma mojego szkolenia o „Sytuacjach i niespodziankach na drodze 2018”

Zobacz czego np. nauczę Cię na tym kursie:

  • Czy wiesz co zrobić gdy zbliżasz się do sygnalizatora i nagle, gdy jesteś już blisko światło zmienia się światło na żółte? Jechać czy hamować? Tak źle i tak nie dobrze.. ale w kursie wyjaśniam to dokładnie.
  • Gdy w stresie wjedziesz na skrzyżowanie i je zablokujesz możesz się jeszcze obronić i zdać. Dowiesz się jak ze szkolenia + podam Ci sytuację, która będzie na Twoim egzaminie na 100% (a jest niebezpieczna)
  • Ustawiając się do skrętu w lewo koła zostaw prosto! – nikt tego nie robi a to świadczy o wartości kursanta. Zobacz sposób jak pokazać egzaminatorowi swoją klasę (on Cię wtedy polubi i łatwiej zdasz bo wytyczy ci np. prostszą trasę egzaminacyjną)
  • Dziura na drodze? Co zrobić z dziurami – pokażę Ci najczęstsze złe reakcje kursantów – zapewne też tak reagujesz – i powiem Ci co zrobić by zapunktować u egzaminatora.
  • Kałuża i ochlapanie pieszego…. Zobaczysz co powiem
  • -> Co zrobić gdy toś Ci macha i przepuszcza na skrzyżowaniu. Ten temat na pewno warto jeszcze raz dobrze przemyśleć.
  • -> Jedziesz spokojnie ulicą i ktoś ci bezczelnie wchodzi pod maskę. Uważaj bo tu możesz oblać. Omawiam najczęstsze tego typu sytuacje i daję wskazówki jak się zachować.
  • -> Ścinanie zakrętów – nagminne przewinienie innych kierowców. Daję proste 100% rozwiązanie jak się ustrzec wymuszenia spowodowanego przez cwaniaków!
  • -> Jaka prędkość jest dynamiczna 41 czy 52 hm/h ? To na pewno wiesz sam (ale i tak to omówię po mojemu:)
  • -> Dowiesz się co masz robić na skrzyżowaniach zastawionych autami tak bardzo, że nic nie widać, a musisz wjechać i ustąpić pierwszeństwa.
  • -> Powtórnie omówię Ci temat zatrzymania ze znakiem stop! – za dużo osób oblewa, żeby nie omówić tego
  • -> Alkohol – kiedy można jechać po imprezie (za zabicie kogoś mając 0,3 promila grozi 12 lat w więzieniu!)
  • -> Efekt tłumu – takie ciekawe zjawisko socjologiczne.
  • -> Co zrobić na egzaminie gdy jedzie karetka, policja a ty przypadkiem jesteś na ich drodze?
  • -> Nagle paruje szyba w samochodzie  i co teraz?
  • -> Omówię Ci znaczenie zsady – „do póki stoisz egzamin trwa”! Dowiesz się o co w tym dokładnie chodzi i będziesz stosować z powodzeniem by nie oblać.
  • -> Rowerzysta blokuje ci drogę , jedziesz za nim powoli i rośnie presja by  wyprzedzić a nie ma jak. Omawiam Co robić z rowerzystami blokującymi Twoją drogę?
  • -> Zmiana biegów na torach kolejowych . Wolno czy nie wolno?
  • -> Ruszanie pod górkę z hamulca postojowego (ręczny) ?? w ruchu miejskim – tak robić czy nie robić?
  • -> Dowiesz się czy na pewno gdy "wymusisz" to było wymuszenie pierwszeństwa – nie każde wymuszenie pierwszeństwa jest wymuszeniem pierwszeństwa. Za tą samą wiedzę oszczędzisz 300zł na każdym mandacie, którego nie dostaniesz od policji bo zagniesz ich wiedzą z przepisów ruchu drogowego!!
  • -> Dowiesz się jak często przejeżdżasz skrzyżowanie równorzędnego, tak że tylko przypadkiem nie oblewasz, i jak temu zaradzić?
  • -> Jak łatwo podpuścić Cię byś oblał na „prostym” poleceniu zmiany pasa ruchu?
  • -> Zobaczysz jaka jest najczęstsza pułapka, w którą łatwo wpaść przy "trywialnym" skręcie w lewo?
  • -> Powiem Ci gdzie i kiedy nie zmieniać pasa ruchu bo oblejesz! (mimo iż przepisy pozwalają).
  • -> Co zrobić gdy zbliżasz się do przejścia dla pieszych i zbliżają się ludzie.
  • -> Poznasz mój ulubiony temat, o którym zawsze są dyskusje z innymi instruktorami a bardzo łatwo przez niego oblać (chodzi o włączanie się do ruchu na drogę dwupasmową).
  • -> Tory tramwajowe i pułapki z nimi związane.
  • -> Jak zbierasz punkty ujemne podczas każdego omijania pojazdu.
  • Jak się pogrążyć przy zawracaniu w bramce?
  • Jak pokazać egzaminatorowi, że jesteś świadom, że tramwaj przetnie Twoją drogę?
  • Jaka jest Pułapka związana z mało dynamiczną jazdą?
  • Kiedy egzaminator będzie miał uwagi odnoście używania kierunkowskazów?
  • Jak się zachować gdy na równorzędnym skrzyżowaniu auto z prawej zatrzyma sie i nie chce jechać?
  • Bardzo częsta pułapka zakładana w strefach do ograniczenia prędkości do 30km/h
  • Jak zawsze wypatrzyć w porę skrzyżowanie? – bo inaczej je miniesz i nie wykonasz polecenia.
  • Jak przestać nareszcie mylić kierunek prawy z lewym?

Co sądzą kursanci o tym szkoleniu?

Poniżej zamieszczam prawdziwe komentarze moich kursantów na temat tego szkolenia. Zbieram je na blogu. Gdy Ty już się zapoznasz z tym szkoleniem to również poproszę Ciebie o zapisanie tam Twojej opini. Wszystkie komentarze zobacz tutaj.

Ile to szkolenie kosztuje zł?

W szkoleniu znajdziesz 2h 9min 57sek treści z omówieniami najważniejszych tematów. Gdybyś chciał wypytać o te wszystkie tematy instruktora (zakładając, że nie zapomnie w wszystkich szczegółach) to zejęłoby Ci to z 5h (u mnie trwa to 2h 9min 57sek ponieważ powycinałem wszystkie pauzy i zbędne rzeczy, które w takiej rozmowie na żywo muszą się znaleźć.
Licząc najtaniej godzinę z instruktorem po 40zł za te informacje trzeba by zapłacić 200zł!! Ponadto czy instruktor pokaże wszystko na slajdach i mapie myśli? Raczej na rysowanych na kolanie krzyżówkach, co oczywiście jest jakimś rozwiązaniem. W każdym razie 200zł to minimalna wartość wiedzy, którą przedstawiam Tobie w tym szkoleniu.
Ja traktuję to szkolenie jako udzielenie korepetycji z prawa jazdy. Kupując szkolenie zapraszasz mnie po prostu na korepetycje a ja tłumaczę Ci wszystko to na czym łatwo można oblać egzamin warty 124zł za sztukę. (jak nie ja to ktoś i tak musi Tobie wytłumaczyć). Policzę to wszystko jako 1 godzina korepetycji = jako jedna godzina jazd doszkalających. Generalnie sprzedaję to szkolenie w cenie tylko jednej godziny jazd doszkalających =45zł (ja nie pracuję za 40! :) A w zamian za to oszczędzisz pieniądze na oblanych egzaminach i na ewentualnych jazdach doszkalających z innymi instruktorami (bo tego co się tu nauczysz nie musisz się ponownie uczyć w samochodzie i możesz skupić się w samochodzie na technice jazdy a mniej na teorii, pułapkach i kruczkach)

Tymczasowa Promocja!

Chwilowo zamawiając to szkolenie TERAZ (chcę przeszkolić kilku kursantów, żeby zebrać od nich komentarze, które opublikuję na blogu) otrzymasz specjalną niższą cenę.

Tylko teraz zamawiając to szkolenie zapłacisz tylko:

200 zł brutto
124 zł brutto
47 zł brutto
Koszyk



a w razie pytań proszę pisać
Pozdrawiam
Michał Trąbski



Postaw mi kawę i oglądaj filmy!  446  szkoleń zostało już sprzedanych!! To rozbudowane szkolenie (2h 9min 57sek) sprzedaję teraz taniej właśnie po to by zdobyć komentarze od zadowolonych kursantów! DOŁĄCZ do nich! Szkolenie dostaniesz gdy tylko zostanie odebrana płatność przez firmę interkursy.pl Płatność księgowana jest automatycznie i z niektórych banków odbierana niemal natychmiast. (wszystko działa automatycznie, czas księgowania przelewu zależy od wyboru banku i rodzaju przelewu)

Cały materiał składa się z 11 filmów o łącznej długości 2h 9min 57sek.


Daj mi dostęp do szkolenia Teraz
w promocyjnej cenie 200zł  124zł  47zł brutto
Jaką mam gwarancję, że to mi się przyda i spodoba?
Szkolenie objęte jest 100% gwarancją satysfakcji albo zwrot pieniędzy. Jeżeli z jakiś przyczyn znanych tylko Tobie stwierdzisz, że chcesz otrzymać zwrot wpłaconych pieniędzy (masz na to 30dni od otrzymania dostępu do szkolenia) to napiszesz do mnie (instruktorMichalTrabski@gmail.com) a ja zrobię przelew całej wpłaconej przez Ciebie kwoty na wskazana konto. Także możesz spokojnie kupować, całe ryzyko finansowe biorę na siebie.

spis treści duzy

Nakaz jazdy na wprost
Co to znaczy, pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka
Pułapka związana ze krzyżowaniem drogi z pierwszeństwem przejazdu i tramwajem
Znak zakaz zawracania obowiązuje od miejsca ustawienia znaku do skrzyżowania włącznie
Znak zakaz skrętu wlewo zezwala na zawracanie przed skrzyżowaniem
Gdzie obowiązuje znak zakaz skrętu w lewo
Znak stop nigdy nie wyznacza miejsca zatrzymania
Skrzyżowanie drogi podporządkowanej oznaczonej znakiem stop i drogą z pierwszeństwem przejazdu
Zatrzymanie na drodze z poboczem (linia przerywana)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i tramwajami
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym z tramwajem
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Skrzyżowanie równorzędne i słupek, jak należy przejechać
Gdy wjeżdżamy na skrzyżowanie równorzędne
Zawracanie z użyciem biegu wstecznego na egzaminie na prawo jazdy (prawidłowe zawracanie na 3)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Krótkie omówienie ronda
Spis wszystkich moich filmików z poradami o nauce jazdy.
Jak wykonać parkowanie równoległe wjazd tyłem (zatoczka, koperta)? Najlepszy sposób!
Zobacz kiedy parkowanie równoległe na egzaminie na prawo jazdy jest prawidłowe.
Co wolno a czego nie wolno robić podczas parkowania równoległego na egzaminie na prawo jazdy?
Jazdy doszkalające - prawdy i mity. Czy to w ogóle jest potrzebne?
Jak wykonać parkowanie na egzaminie państwowym na prawo jazdy wjazd po prawej stronie.
Prawidłowo zaparkowany samochód prostopadle na egzaminie na prawo jazdy
Pułapki podczas parkowania na egzaminie na prawo jazdy (prostopadłe)
Pułapki, które mogą nas spotkać podczas egzaminu na prawo jazdy część 1
Długi materiał o pułapkach egzaminacyjnych na egzaminie na prawo jazdy( cz. 2)
Parkowanie prostopadłe (przodem) na egzaminie państwowym na prawo jazdy.
Weź wiedzę:
Szkoły jazdy oszukują kursantów na jazdach doszkalających
"Pułapki egzaminacyjne" czyli jak egzaminator chce Ciebie wyrolować!!
Dużo darmowych materiałów mam dla Ciebie !
Pułapki egzaminacyjne cz. 2
Pułapki egzaminacyjne cz. 1
Jak nauczyć się 7 razy szybciej testów na prawo jazdy?
Skrzyżowanie A1
Skrzyżowania - sposoby przejazdu, pułapki, uwagi.
Parkowanie
Dla czego nie zdajemy egzaminu na prawo jazdy?
Ile realnie kosztuje prawo jazdy?
Jak wybrać najlepszą dla siebie szkołę jazdy?
Jak pamiętać o światłach, hamulcu, drzwiach?
Parkowanie prostopadłe przodem
Parkowanie równoległe wjazdy tyłem (zatoczka, koperta)
Nakaz jazdy na wprost
Spis treści: czyli lista prawie wszystkiego co umieściłem na blogu
Skrzyżowanie i pierwszeństwo przejazdu wobec pieszych
Zawracanie z użyciem infrastruktury drogowej po lewej stronie (prawidłowe)
Czy brać Jazdy doszkalające w dniu egzaminu na prawo Jazdy?
Czy jeździć na jazdach doszkalających z różnymi instruktorami?
Jazdy doszkalające w dobrej cenie?
Czy prawidłowo potrafisz zredukować bieg na Jazdach doszkalających?
Jazdy doszkalające – sprawdź czy instruktor poświęca Ci wystarczająco dużo uwagi
Czy powinieneś kupić Jazdy doszkalające
Jazdy doszkalające to prawdziwa żyła złota
Jazdy doszkalające Wrocław
Skrzyżowanie dróg i pierwszeństwo przejazdu z tramwajem
Skręcając przepuść pieszych nawet gdy nie ma pasów
Pieszy nie moze przechodzic przez wydzielone torowisko
Koła zawsze muszą być ustawione na wprost jeżeli skręcasz w lewo
Prawo jazdy i skrzyżowanie równorzędne, co zrobić gdy się zablokuje
Jak nie oblać na skrzyżowaniu równorzędnym
Prawidłowe zatrzymanie przy słupku na skrzyżowaniu równorzędnym
Wjazd w tempo na skrzyżowaniu
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym, pojazdy i tramwaj
Jak skręcić w lewo
Prawidłowy skręt w lewo bez pasa zieleni
Miejsce zatrzymania przy skrecie w lewo
Nieprawidłowy skręt w lewo w ruchu miejskim i na egzaminie na prawo jazdy
Skręt w lewo przed środkiem wykonany prawidłowo
Zawracanie prawidłowe w bramce po prawej stronie (z użyciem infrastruktury drogowej)
Nieudane zawracanie samochodu po prawej stronie drogi
Jak nie zawracać po lewej stronie drogi
Zachowanie się kierującego pojazdem w stosunku do autobusów wjeżdżających na drogę z przystanku
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Zasady pierwszeństwa przejazdu przez rondo z włączoną sygnalizacją świetlną i tramwajami
Tramwaj na rondzie ze znakiem ustąp pierwszeństwa przejazdu
Znak stop tak samo określa pierwszeństwo przejazdu jak znak ustąp pierwszeństwa
Tramwaj wyjeżdżający z drogi podporządkowanej
Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop
Skrzyżowanie, na którym droga z pierwszeństwem przejazdu skręca
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym plus tramwaj
Skrzyżowanie równorzędne oraz strefa zamieszkania
Rondo bez znaków mówiących o pierwszeństwie przejazdu
Skrzyżowanie równorzędne i tramwaj
Przecięcie się torów jazdy samochodu i tramwaju
Jakie są dupuszczalne prędkości na drogach ekspresowych
Dopuszczalne prędkości na terenie zabudowanym
Maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze dwujezdniowej
Kto może wyłączyć światła w czasie postoju w korku
Czy można używać światła drogowe na oświetlonych drogach
Gdzie można prawidłowo zatrzymać się lub zaparkować
Kto ma pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z włączoną sygnalizacją świetlną gdy tramwaj przecina naszą drogę
Włączanie się do ruchu z drogi gruntowej
Kiedy możemy używać światła drogowe
Jakie światła możemy włączyć w czasie deszczu
Omijanie pojazdu we mgle. Jak należy się zachować?
Zielone światło na skrzyżowaniu dróg nie zwalnia od odpowiedzialności