Kompendium wiedzy

Szkolenie wideo:

Poznaj Kompendium wiedzy - czyli wszystko co musisz wiedzieć, przed egzaminem państwowym na prawo jazdy!

Autor: Michał Trąbski, instruktor nauki jazdy

Witaj i zobacz wideo, z którego krok po kroku dowiesz się co będzie na Twoim egzaminie pańswowym na prawo jazdy!

Oglądaj wideo:

Ale to nie wszystko:

Przygotowałem dla Ciebie duże KOMPENDIUM WIEDZY 2.0 - czyli wszystko co musisz wiedzieć przed egzaminem państwowym na prawo jazdy!

Do tego szkolenia „zbierałem się” aby je przygotować przez ostatnie 4 miesiące. Chodziło o to aby bardzo dobrze przemyśleć wiedzę, która jest dla Ciebie niezbędna podczas egzaminu. Udało się! Wychodzi pierwsza wersja Kompendium wiedzy, czyli zbiór wszystkich informacji jakie musisz znać przed egzaminem państwowym na prawo jazdy!

Czego np. nauczę Cię na tym szkoleniu:

Krok po kroku poprowadzę Ciebie za rękę po wszystkich etapach egzaminu państwowego na prawo jazdy! Po kolei:
  • Jak sprawdzić stan techniczny pojazdu, czyli po kolei co znajduje się pod maską auta i jak należy o tym rozmawiać z egzaminatorem?
  • Jak ogarnąć temat świateł w samochodzie? W twojej Elce może być nawet 14 różnych świateł zewnętrznych pojazdu, których działanie musisz sprawdzić na egzaminie. Omówię Ci je wszystkie tak aby zaczęło tworzyć to logiczną całość by nie było wpadek przed egzaminatorem?
  • Jak po kolei, dokładnie przygotować się do jazdy i pamiętać o włączeniu świateł, zapięciu pasów i opuszczeniu „ręcznego” – niby proste a ile osób już na tym oblało?(sprytny sposób)
  • Jak wykonać prawidłowo ŁUK czyli jazda pasem ruchu do przodu i tyłu? Zmora.. Powiem Ci dokładnie co wolno a czego nie wolno robić w tym najtrudniejszym manewrze.
  • Jak wykonać prawidłowo GÓRKĘ czyli ruszanie do przodu na wzniesieniu?
  • Czy aby na pewno znasz dokładnie temat włączania się do ruchu? Co i jak sygnalizować, komu ustąpić pierwszeństwa, aby egzaminator był zadowolony i nie miał się do czego „przyczepić”
  • Jak zmieniać bezproblemowo pas ruchu – manewr najtrudniejszy, który egzaminator ma nakazane aby dokładnie sprawdzić na egzaminie państwowym?
  • Czy znasz prawidłowy tor jazdy podczas skręcania w lewo na skrzyżowaniu? Poznasz dokładne studium przypadku, prawidłowych skrętów w lewo, zaczerpniętych z prawdziwych skrzyżowań w polskich miastach.
  • Jak prawidłowo zawracać na egzaminie Państwowym na prawo jazdy?
  • Czy wiesz na 100% jak wykonać prawidłowo parkowanie samochodu? Podam ci przepis na parkowanie równoległe, parkowanie prostopadłe przodem i parkowanie prostopadłe tyłem!
  • Czy znasz wszystkie Twoje przewinienia, które powodują natychmiastowe przerwanie egzaminu? Omówię Ci je wszystkie ponieważ to ważne aby świadomie i pewnie wykonywać wszystkie sprawdzane manewry.

I do tego jeszcze dodatkowo:

Bonus - udostępnię Ci automatycznie film: "Pułapki egzaminacyjne część 3 (uzupełnienie)".
Tylko z tego filmu dowiesz się:
  • W jaki sposób zdobyć darmowe, i bardzo skuteczne doszkalanie się przed egzaminem (jazdy doszkalające).
  • Jaka jest ostatnia deska ratunku gdy niewykonasz polecenia egzaminatora i będzie chciał Cię oblać.
  • Jak łatwo wyprowadzić kursanta z rytmu by stracił całą pewność siebie - i jak się przed tym obronić!




Opinia Krzysztofa na temat 100% przydatności szkolenia:


Treść komentarza:

"Kurs w bardzo dobry sposób pokazuje jak radzić sobie na egzaminie prawa jazdy i rzeczowo opisuje bardzo wiele rozmaitych sytuacji. Zaczynam jazdę po mieście i instruktor nie mógł się nadziwić, ze nigdy nie jeżdżąc po mieście mam taką wiedzę. Zdecydowanie polecam każdemu, kto chce mieć zdany egzamin!" Krzysztof

Oceny klienta:
+ Zrozumienie treści: 10/10
+ Jakość wykonania: 10/10
+ Obsługa i kontakt z autorem: 10/10
+ Średnia z ocen: 10/10



I jeszcze opinie moich kursantów zamieszczone na blogu:


Treść komentarza:
Andżelika pisze: To był genialny pomysł, żeby stworzyć taką stronę!!!
Zdałam za drugim razem:):):)
Decydując się na prawo jazdy nie byłam wilkiem motoryzacji i niestety nie miałam "we krwi" pewnych zachowań, nie wszystko było dla mnie "oczywiste".
Po wyjeżdżeniu 30 godzin, niestety nie czułam się pewnie za kierownicą (mój instruktor skutecznie wmówił mi, że kobieta nie może być dobrym kierowcą - oblałam pierwsze podejście), przed drugim terminem egzaminu wykupiłam sobie "porady" Pana Michała i uważam, że to był strzał w dziesiątkę.
Niemal wszystko czego wysłuchałam na filmikach wykorzystałam na egzaminie, np. informowanie egzaminatora co zamierzam zrobić, jeżeli manewr nie jest łatwy do wykonania, parkowanie z zachowaniem punktów odniesienia, podanych przez Pana Michała (bardzo pomogło), mogłabym tak jeszcze wymieniać:).
Ogólnie podsumowując informacje uzyskane z filmików, pozwoliły mi "przetrawić" to czego nauczyłam się na kursie, wszystko poukładało się w logiczną całość. Było kilka nerwowych sytuacji, ale dzięki poradom byłam w stanie rzeczowo się obronić.
Dziękuję Panie Michale:) serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów:)Andżelika
27 października 2011 03:08


 Ania pisze: Wiele z informacji w tym materiale nie miałam na kursie prawa jazdy. Mam nadzieję, że przydadzą się na egzaminie i wreszcie uda mi się zdać(egzamin za dwa dni-po raz trzeci i mam nadzieję ostatni :))
ania KK
15 listopada 2011 11:57 

 Ktoś:) pisze: Kompedium wiedzy jest rewelacyjne! Pozwala usystematyzować wiedzę. Szczególnie podobała mi się cześć dotycząca parkowania bo to jest dla mnie trudniejsze zadanie. Również przydatne są informacje dotyczące sytuacji, które powodują przerwanie egzaminu. Bardzo dziękuję za wyczerpujące materiały. Na pewno pomogą mi one przed egzaminem lepiej się przygotować.
25 listopada 2011 01:30 
To był genialny pomysł, żeby stworzyć taką stronę!!!
Zdałam za drugim razem:):):)
Decydując się na prawo jazdy nie byłam wilkiem motoryzacji i niestety nie miałam "we krwi" pewnych zachowań, nie wszystko było dla mnie "oczywiste".
Po wyjeżdżeniu 30 godzin, niestety nie czułam się pewnie za kierownicą (mój instruktor skutecznie wmówił mi, że kobieta nie może być dobrym kierowcą - oblałam pierwsze podejście), przed drugim terminem egzaminu wykupiłam sobie "porady" Pana Michała i uważam, że to był strzał w dziesiątkę.
Niemal wszystko czego wysłuchałam na filmikach wykorzystałam na egzaminie, np. informowanie egzaminatora co zamierzam zrobić, jeżeli manewr nie jest łatwy do wykonania, parkowanie z zachowaniem punktów odniesienia, podanych przez Pana Michała (bardzo pomogło), mogłabym tak jeszcze wymieniać:).
Ogólnie podsumowując informacje uzyskane z filmików, pozwoliły mi "przetrawić" to czego nauczyłam się na kursie, wszystko poukładało się w logiczną całość. Było kilka nerwowych sytuacji, ale dzięki poradom byłam w stanie rzeczowo się obronić.
Dziękuję Panie Michale:) serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów:)Andżelika
27 października 2011 03:08 
 Anonimowy pisze...
Wiele z informacji w tym materiale nie miałam na kursie prawa jazdy. Mam nadzieję, że przydadzą się na egzaminie i wreszcie uda mi się zdać(egzamin za dwa dni-po raz trzeci i mam nadzieję ostatni :))
ania KK
15 listopada 2011 11:57 
 Anonimowy pisze...
Kompedium wiedzy jest rewelacyjne! Pozwala usystematyzować wiedzę. Szczególnie podobała mi się cześć dotycząca parkowania bo to jest dla mnie trudniejsze zadanie. Również przydatne są informacje dotyczące sytuacji, które powodują przerwanie egzaminu. Bardzo dziękuję za wyczerpujące materiały. Na pewno pomogą mi one przed egzaminem lepiej się przygotować.
25 listopada 2011 01:30 

100% gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy!

Biorę na siebie pełne ryzyko związane z Twoją inwestycją w ten kurs. Zamów go bez obaw aby przetestować w praktyce wszystkie zawarte tu informacje a jeżeli stwierdzisz, że to nie jest dla Ciebie to zwrócę Ci wszystkie zainwestowane pieniądze! Wystarczy, że do mnie napiszesz: instruktorMichalTrabski @ gmail.com
To jest normalna praktyka w Internecie! Tak samo jak można zwrócić kupiony telewizor tak samo można oddawać szkolenia w ramach 100% gwarancji przydatności.

Daj mi dostęp do szkolenia Teraz:

w promocyjnej cenie 47zł brutto zamiast 97zł (cena wzwośnie niebawem) 
Cena jest tak niska tylko dla tego, że chcę zebrać pierwszych kursantów, którzy dadzą mi komentarz na temat wartości merytorycznej szkolenia oraz 100% przydatności tego szkolenia przed egzaminem!

Zapisało się już  1178  zadowolonych kursantów !

Dołącz do nich teraz:
(otrzymujesz 100% gwarancji satysfakcji albo zwrot pieniędzy)


Pozdrawiam
Michał Trąbski, instruktor nauki jazdy

spis treści duzy

Nakaz jazdy na wprost
Co to znaczy, pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka
Pułapka związana ze krzyżowaniem drogi z pierwszeństwem przejazdu i tramwajem
Znak zakaz zawracania obowiązuje od miejsca ustawienia znaku do skrzyżowania włącznie
Znak zakaz skrętu wlewo zezwala na zawracanie przed skrzyżowaniem
Gdzie obowiązuje znak zakaz skrętu w lewo
Znak stop nigdy nie wyznacza miejsca zatrzymania
Skrzyżowanie drogi podporządkowanej oznaczonej znakiem stop i drogą z pierwszeństwem przejazdu
Zatrzymanie na drodze z poboczem (linia przerywana)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i tramwajami
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym z tramwajem
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Skrzyżowanie równorzędne i słupek, jak należy przejechać
Gdy wjeżdżamy na skrzyżowanie równorzędne
Zawracanie z użyciem biegu wstecznego na egzaminie na prawo jazdy (prawidłowe zawracanie na 3)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Krótkie omówienie ronda
Spis wszystkich moich filmików z poradami o nauce jazdy.
Jak wykonać parkowanie równoległe wjazd tyłem (zatoczka, koperta)? Najlepszy sposób!
Zobacz kiedy parkowanie równoległe na egzaminie na prawo jazdy jest prawidłowe.
Co wolno a czego nie wolno robić podczas parkowania równoległego na egzaminie na prawo jazdy?
Jazdy doszkalające - prawdy i mity. Czy to w ogóle jest potrzebne?
Jak wykonać parkowanie na egzaminie państwowym na prawo jazdy wjazd po prawej stronie.
Prawidłowo zaparkowany samochód prostopadle na egzaminie na prawo jazdy
Pułapki podczas parkowania na egzaminie na prawo jazdy (prostopadłe)
Pułapki, które mogą nas spotkać podczas egzaminu na prawo jazdy część 1
Długi materiał o pułapkach egzaminacyjnych na egzaminie na prawo jazdy( cz. 2)
Parkowanie prostopadłe (przodem) na egzaminie państwowym na prawo jazdy.
Weź wiedzę:
Szkoły jazdy oszukują kursantów na jazdach doszkalających
"Pułapki egzaminacyjne" czyli jak egzaminator chce Ciebie wyrolować!!
Dużo darmowych materiałów mam dla Ciebie !
Pułapki egzaminacyjne cz. 2
Pułapki egzaminacyjne cz. 1
Jak nauczyć się 7 razy szybciej testów na prawo jazdy?
Skrzyżowanie A1
Skrzyżowania - sposoby przejazdu, pułapki, uwagi.
Parkowanie
Dla czego nie zdajemy egzaminu na prawo jazdy?
Ile realnie kosztuje prawo jazdy?
Jak wybrać najlepszą dla siebie szkołę jazdy?
Jak pamiętać o światłach, hamulcu, drzwiach?
Parkowanie prostopadłe przodem
Parkowanie równoległe wjazdy tyłem (zatoczka, koperta)
Nakaz jazdy na wprost
Spis treści: czyli lista prawie wszystkiego co umieściłem na blogu
Skrzyżowanie i pierwszeństwo przejazdu wobec pieszych
Zawracanie z użyciem infrastruktury drogowej po lewej stronie (prawidłowe)
Czy brać Jazdy doszkalające w dniu egzaminu na prawo Jazdy?
Czy jeździć na jazdach doszkalających z różnymi instruktorami?
Jazdy doszkalające w dobrej cenie?
Czy prawidłowo potrafisz zredukować bieg na Jazdach doszkalających?
Jazdy doszkalające – sprawdź czy instruktor poświęca Ci wystarczająco dużo uwagi
Czy powinieneś kupić Jazdy doszkalające
Jazdy doszkalające to prawdziwa żyła złota
Jazdy doszkalające Wrocław
Skrzyżowanie dróg i pierwszeństwo przejazdu z tramwajem
Skręcając przepuść pieszych nawet gdy nie ma pasów
Pieszy nie moze przechodzic przez wydzielone torowisko
Koła zawsze muszą być ustawione na wprost jeżeli skręcasz w lewo
Prawo jazdy i skrzyżowanie równorzędne, co zrobić gdy się zablokuje
Jak nie oblać na skrzyżowaniu równorzędnym
Prawidłowe zatrzymanie przy słupku na skrzyżowaniu równorzędnym
Wjazd w tempo na skrzyżowaniu
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym, pojazdy i tramwaj
Jak skręcić w lewo
Prawidłowy skręt w lewo bez pasa zieleni
Miejsce zatrzymania przy skrecie w lewo
Nieprawidłowy skręt w lewo w ruchu miejskim i na egzaminie na prawo jazdy
Skręt w lewo przed środkiem wykonany prawidłowo
Zawracanie prawidłowe w bramce po prawej stronie (z użyciem infrastruktury drogowej)
Nieudane zawracanie samochodu po prawej stronie drogi
Jak nie zawracać po lewej stronie drogi
Zachowanie się kierującego pojazdem w stosunku do autobusów wjeżdżających na drogę z przystanku
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Zasady pierwszeństwa przejazdu przez rondo z włączoną sygnalizacją świetlną i tramwajami
Tramwaj na rondzie ze znakiem ustąp pierwszeństwa przejazdu
Znak stop tak samo określa pierwszeństwo przejazdu jak znak ustąp pierwszeństwa
Tramwaj wyjeżdżający z drogi podporządkowanej
Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop
Skrzyżowanie, na którym droga z pierwszeństwem przejazdu skręca
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym plus tramwaj
Skrzyżowanie równorzędne oraz strefa zamieszkania
Rondo bez znaków mówiących o pierwszeństwie przejazdu
Skrzyżowanie równorzędne i tramwaj
Przecięcie się torów jazdy samochodu i tramwaju
Jakie są dupuszczalne prędkości na drogach ekspresowych
Dopuszczalne prędkości na terenie zabudowanym
Maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze dwujezdniowej
Kto może wyłączyć światła w czasie postoju w korku
Czy można używać światła drogowe na oświetlonych drogach
Gdzie można prawidłowo zatrzymać się lub zaparkować
Kto ma pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z włączoną sygnalizacją świetlną gdy tramwaj przecina naszą drogę
Włączanie się do ruchu z drogi gruntowej
Kiedy możemy używać światła drogowe
Jakie światła możemy włączyć w czasie deszczu
Omijanie pojazdu we mgle. Jak należy się zachować?
Zielone światło na skrzyżowaniu dróg nie zwalnia od odpowiedzialności