środa, 30 maja 2018

Pułapki egzaminacyjne część 2


Zobacz kolejne nagranie:

(pierwsza połowa)























Tu masz filmik, o którym wspomniałem:


Dwie sprawy jeszcze o których zapomniałem powiedzieć w filmie:
1) Na placu przyjęło się jeździć ze zgaszonymi światłami. Jeżeli nie jest ciemno i nikt nic nie mówi to znaczy, że nie włączamy świateł.
2) Jak jedziesz po łuku i widzisz, że prawdopodobnie go uderzysz to się zatrzymaj. Po zatrzymaniu powtarzasz manewr a jak walniesz to idziesz do domu.




Zapisz się na szkolenie:



49 komentarzy:

  1. Za tydzień mam egzamin więc na pewno obejrzę ponownie materiały i skorzystam z rad:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo istotnych informacji! na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatne materiały:) dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to bardzo obrazowo.dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne opracowanie i wyjasnienie. szkoda ze wczesniej tego nie znalazlam a pewnie nie balabym sie tak bardzo zapisac na egzamin. Szkoda, ze te filmiki sa tak malo rozpowszechniane bo kazdy powinien je obejrzec przed egzaminem. Moj juz za 10 dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam i coraz mniej się boje przed egzaminem, dozo mi to daje, super ze trafiłam tutaj, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo duzo przydatnych informacji, stres ktory towarzyszy egzaminowi jest tak duzy ze czasem mozna zapomiec o czyms banalnym,kilka rad z Twoich filmikow na temat pamietania o tych szczegolach jest bardzo dobrych.jutro egzamin brrr...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne informacje.Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  9. Materiał jest świetny, dużo wyjaśnia, przede wszystkim jest jasny i przejrzysty. Bardo dziękuje autorowi!

    OdpowiedzUsuń
  10. 6 razy podchodzilam do egzaminu,oblalam,moja samoocena rowna zeru,juz nie umiem myslec pozytywnie,jezdze bez uprawnien,bo czyms musze do pracy dojechac,a na egzaminie tak sie blokuje,ze nie moge z niego wyjechac!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. pojutrze mam pierwszy egzamin praktyczny. Mam nadzieję, że twoje rady mi pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem mile zaskoczona materiały są super i bardzo pomocne.Dziękuje na pewno się przydadzą za tydz.egzamin a mi pozostaje opanowanie stresu ale jak to zrobić?pozdrawiam autora:)

    OdpowiedzUsuń
  13. materiał rewelacyjny..dowiedziałam się z niego dużo więcej niż od instruktora który na tłumaczenie nie miał za bardzo czasu ...bardzo pomocne...wielkie dzięki..pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna robota;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja , po prostu rewelacja ! . Niesamowicie pomocne materiały i cenne uwagi . Jutro moja pierwsza próba .. Zobaczymy jak pójdzie ;p . Szkoda tylko, że tak późno natknęłam się na te filmiki ;/ . Pozdrawiam serdecznie autora :) .

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne filmiki , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy egzamin oblałam na takiej głupocie...może teraz się uda!

    OdpowiedzUsuń
  18. ta wiedza jest naprawde przydatna. za nie cale 2 tygodnie mam pierwszy egzamin i mam nadzieje że nie zrobie zadnego błedu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. super :)) jutro mój pierwszy egzamin. czekam na dalsze materiały :)) !!

    OdpowiedzUsuń
  20. we wtorek mam pierwszy egzamin, a instruktor mówił mi że mogę na łuku opuścić lusterka, teraz wpadam panikę, ale cieszę się że już wiem co i jak, mega filmiki, dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super strona wszystko zrozumiale i dokładnie omówione. Mam nadzieje, ze pomoże mi w zdaniu egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko jest przydatne teraz będę ja sprawdzać czy instruktor dobrze mnie uczy XD
    dzięki wielkie za filmiki

    OdpowiedzUsuń
  23. Opracowanie kompletne i konkretne.Myślę,że pomoże mi zaliczyć egzamin z pozytywnym wynikiem.Autorowi gratuluję pomysłu i serdecznie dziękuję za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę przydatne informacje , szczerze powiedziawszy zaluje że znalazłem twoje filmiki tak późno no ale cóż lepiej później niż wcale ,d zięki jeszcze raz za informacje i za poświęcenie czasu nam kursantom .Teraz tylko pozbyć się stresu i zdać ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. strona super. polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. WSZYSTKO SUPER wyjasnione,mam nadzieje ze w czasie egzaminu o tych wskazowkach nie zapomne,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. w piatek zdałam egzamin:D :) i musze powiedziez ze filmiki umieszczane na tej stronie bardzo mi sie sprzydały.Jest tu zawarte wiele cennych i ciekawych informacji wystepujacych w ruchu drogowym,ktore pojawiaja sie na egzaminie , a znajac te sytuacje na pewno bedzie łatwiej zdac. Życze wszystkim pozytywnych wyników;)

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER STRONKA!!!BARDZO MADRZE I JASNO PAN TŁUMACZY!!NAPISZE JAK MI POSZŁO NA EGZAMINIE....12 stycznia zdaje teorie ,trzymajcie kciuki!!!POZDROWKA PANIE MARCINIE I DZIEKI ZA MATERIAŁY!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. siemano :) W środe miałem egzamin i wiadomo zdałem za 1 razem!!! dzięki tey stronce...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filmiki są świetne ;-)
      bardzo pomocne ;-)
      pozdrawiam ania

      Usuń
  30. kawa na lawa ! super robota ! dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo przydatne dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo przydatne dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety, zdawałem pierwszy raz i poległem, śmieszne ale na placu, a niby umiem, Nawet mój instruktor był zaskoczony, że nie dalem sobie szansy wyjechac na miasto. Za miesiąc powtorka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Materiał bardzo mi się przydały, o wielu rzeczach nie umieszczonych w tych materiałach nie poinformował mnie mój instruktor. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki Michał,wczoraj zdałam bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki wielkie panie Michale, egzamin zdałem na wynik pozytywny :) fakt, że egzaminator trafił się naprawdę w porządku bo trzymał nogę na hamulcu i powoli mi folgował przed każdym skrzyżowaniem.. tj. pomagał mi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jutro mam egzamin i dziś jestem totalnie zestresowany, to mój pierwszy.. bardzo pomocne filmy , oby się udało ;d

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziękuje za filmiki;d niebawem idę na prawko i teoria i jazdy więc mam nadzieję, że będzie ok;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Filmiki bardzo pomocne. Mam egzamin za jakiś czas i na pewno skorzystam z rad które są zawarte w filmikach :) ale słyszałam też że czasami egzaminator może powiedzieć nam że mamy zawrócić w najbliższym miejscu w którym jest to możliwe i mówi to przed skrzyżowaniem gdzie tego manewru nie można wykonać, o czymś takim nam mówił wykładowca który jest także egzaminatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeżdżę dużo i bez wypadku od roku 1976. Po całej Europie, 3 lata w USA. A tu patrzę na ten materiał i jestem przerażony. Muli się ludziom we łbach nieistotnymi szczegółami (np. podgłówki), zawraca głowę jazdą po podwórku, robi jakieeś podpuchy z zawracaniem i każe płacić ciężki szmal za te wygłupy, zamiast uczyć JEŹDZIĆ! A potem mamy kierowców!

    OdpowiedzUsuń
  41. FILMIKI SUPER. ZAMIERZAM IŚĆ NA PRAWO JAZDY. MAM NADZIEJĘ ŻE DAM RADĘ. DLA MOICH SYNKÓW.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przydatne spostrzeżenia:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia wszystkim zdającym! I pamiętajcie: nie warto załamywać się nawet kilkoma porażkami, trzeba walczyć do końca!

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia dla wszystkich zdających. Ja zdałem za drugim razem i wiem jak stres moze sparalizowac.. ;/
    Niezły blog i wpis, SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  45. No i najważniejsze to opanowanie, nie ma co się tam denerwować, spokój i zimna krew do samego końca.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przydatny wpis,dzięki! powodzenia dla wszystkich zdających i w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzięki za wpis - przyda się. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. naprawdę przydatne praktyczne materiały, dziękówa:)

    OdpowiedzUsuń

spis treści duzy

Nakaz jazdy na wprost
Co to znaczy, pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka
Pułapka związana ze krzyżowaniem drogi z pierwszeństwem przejazdu i tramwajem
Znak zakaz zawracania obowiązuje od miejsca ustawienia znaku do skrzyżowania włącznie
Znak zakaz skrętu wlewo zezwala na zawracanie przed skrzyżowaniem
Gdzie obowiązuje znak zakaz skrętu w lewo
Znak stop nigdy nie wyznacza miejsca zatrzymania
Skrzyżowanie drogi podporządkowanej oznaczonej znakiem stop i drogą z pierwszeństwem przejazdu
Zatrzymanie na drodze z poboczem (linia przerywana)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i tramwajami
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym z tramwajem
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Skrzyżowanie równorzędne i słupek, jak należy przejechać
Gdy wjeżdżamy na skrzyżowanie równorzędne
Zawracanie z użyciem biegu wstecznego na egzaminie na prawo jazdy (prawidłowe zawracanie na 3)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Krótkie omówienie ronda
Spis wszystkich moich filmików z poradami o nauce jazdy.
Jak wykonać parkowanie równoległe wjazd tyłem (zatoczka, koperta)? Najlepszy sposób!
Zobacz kiedy parkowanie równoległe na egzaminie na prawo jazdy jest prawidłowe.
Co wolno a czego nie wolno robić podczas parkowania równoległego na egzaminie na prawo jazdy?
Jazdy doszkalające - prawdy i mity. Czy to w ogóle jest potrzebne?
Jak wykonać parkowanie na egzaminie państwowym na prawo jazdy wjazd po prawej stronie.
Prawidłowo zaparkowany samochód prostopadle na egzaminie na prawo jazdy
Pułapki podczas parkowania na egzaminie na prawo jazdy (prostopadłe)
Pułapki, które mogą nas spotkać podczas egzaminu na prawo jazdy część 1
Długi materiał o pułapkach egzaminacyjnych na egzaminie na prawo jazdy( cz. 2)
Parkowanie prostopadłe (przodem) na egzaminie państwowym na prawo jazdy.
Weź wiedzę:
Szkoły jazdy oszukują kursantów na jazdach doszkalających
"Pułapki egzaminacyjne" czyli jak egzaminator chce Ciebie wyrolować!!
Dużo darmowych materiałów mam dla Ciebie !
Pułapki egzaminacyjne cz. 2
Pułapki egzaminacyjne cz. 1
Jak nauczyć się 7 razy szybciej testów na prawo jazdy?
Skrzyżowanie A1
Skrzyżowania - sposoby przejazdu, pułapki, uwagi.
Parkowanie
Dla czego nie zdajemy egzaminu na prawo jazdy?
Ile realnie kosztuje prawo jazdy?
Jak wybrać najlepszą dla siebie szkołę jazdy?
Jak pamiętać o światłach, hamulcu, drzwiach?
Parkowanie prostopadłe przodem
Parkowanie równoległe wjazdy tyłem (zatoczka, koperta)
Nakaz jazdy na wprost
Spis treści: czyli lista prawie wszystkiego co umieściłem na blogu
Skrzyżowanie i pierwszeństwo przejazdu wobec pieszych
Zawracanie z użyciem infrastruktury drogowej po lewej stronie (prawidłowe)
Czy brać Jazdy doszkalające w dniu egzaminu na prawo Jazdy?
Czy jeździć na jazdach doszkalających z różnymi instruktorami?
Jazdy doszkalające w dobrej cenie?
Czy prawidłowo potrafisz zredukować bieg na Jazdach doszkalających?
Jazdy doszkalające – sprawdź czy instruktor poświęca Ci wystarczająco dużo uwagi
Czy powinieneś kupić Jazdy doszkalające
Jazdy doszkalające to prawdziwa żyła złota
Jazdy doszkalające Wrocław
Skrzyżowanie dróg i pierwszeństwo przejazdu z tramwajem
Skręcając przepuść pieszych nawet gdy nie ma pasów
Pieszy nie moze przechodzic przez wydzielone torowisko
Koła zawsze muszą być ustawione na wprost jeżeli skręcasz w lewo
Prawo jazdy i skrzyżowanie równorzędne, co zrobić gdy się zablokuje
Jak nie oblać na skrzyżowaniu równorzędnym
Prawidłowe zatrzymanie przy słupku na skrzyżowaniu równorzędnym
Wjazd w tempo na skrzyżowaniu
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym, pojazdy i tramwaj
Jak skręcić w lewo
Prawidłowy skręt w lewo bez pasa zieleni
Miejsce zatrzymania przy skrecie w lewo
Nieprawidłowy skręt w lewo w ruchu miejskim i na egzaminie na prawo jazdy
Skręt w lewo przed środkiem wykonany prawidłowo
Zawracanie prawidłowe w bramce po prawej stronie (z użyciem infrastruktury drogowej)
Nieudane zawracanie samochodu po prawej stronie drogi
Jak nie zawracać po lewej stronie drogi
Zachowanie się kierującego pojazdem w stosunku do autobusów wjeżdżających na drogę z przystanku
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Zasady pierwszeństwa przejazdu przez rondo z włączoną sygnalizacją świetlną i tramwajami
Tramwaj na rondzie ze znakiem ustąp pierwszeństwa przejazdu
Znak stop tak samo określa pierwszeństwo przejazdu jak znak ustąp pierwszeństwa
Tramwaj wyjeżdżający z drogi podporządkowanej
Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop
Skrzyżowanie, na którym droga z pierwszeństwem przejazdu skręca
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym plus tramwaj
Skrzyżowanie równorzędne oraz strefa zamieszkania
Rondo bez znaków mówiących o pierwszeństwie przejazdu
Skrzyżowanie równorzędne i tramwaj
Przecięcie się torów jazdy samochodu i tramwaju
Jakie są dupuszczalne prędkości na drogach ekspresowych
Dopuszczalne prędkości na terenie zabudowanym
Maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze dwujezdniowej
Kto może wyłączyć światła w czasie postoju w korku
Czy można używać światła drogowe na oświetlonych drogach
Gdzie można prawidłowo zatrzymać się lub zaparkować
Kto ma pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z włączoną sygnalizacją świetlną gdy tramwaj przecina naszą drogę
Włączanie się do ruchu z drogi gruntowej
Kiedy możemy używać światła drogowe
Jakie światła możemy włączyć w czasie deszczu
Omijanie pojazdu we mgle. Jak należy się zachować?
Zielone światło na skrzyżowaniu dróg nie zwalnia od odpowiedzialności