Szkolenie: „Sytuacje i niespodzianki na drodze 2019!”
Napisz co sądzisz o tym szkoleniu w komentarzu ! :
(Koniecznie dopisz swoje IMIĘ !! :)
wtorek, 29 marca 2016
Tutaj zamieszczam OPINIE kursantów o szkoleniu „Sytuacje i niespodzianki na drodze 2019!”
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
spis treści duzy
Nakaz jazdy na wprost
Co to znaczy, pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka
Pułapka związana ze krzyżowaniem drogi z pierwszeństwem przejazdu i tramwajem
Znak zakaz zawracania obowiązuje od miejsca ustawienia znaku do skrzyżowania włącznie
Znak zakaz skrętu wlewo zezwala na zawracanie przed skrzyżowaniem
Gdzie obowiązuje znak zakaz skrętu w lewo
Znak stop nigdy nie wyznacza miejsca zatrzymania
Skrzyżowanie drogi podporządkowanej oznaczonej znakiem stop i drogą z pierwszeństwem przejazdu
Zatrzymanie na drodze z poboczem (linia przerywana)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i tramwajami
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym z tramwajem
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Skrzyżowanie równorzędne i słupek, jak należy przejechać
Gdy wjeżdżamy na skrzyżowanie równorzędne
Zawracanie z użyciem biegu wstecznego na egzaminie na prawo jazdy (prawidłowe zawracanie na 3)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Krótkie omówienie ronda
Spis wszystkich moich filmików z poradami o nauce jazdy.
Jak wykonać parkowanie równoległe wjazd tyłem (zatoczka, koperta)? Najlepszy sposób!
Zobacz kiedy parkowanie równoległe na egzaminie na prawo jazdy jest prawidłowe.
Co wolno a czego nie wolno robić podczas parkowania równoległego na egzaminie na prawo jazdy?
Jazdy doszkalające - prawdy i mity. Czy to w ogóle jest potrzebne?
Jak wykonać parkowanie na egzaminie państwowym na prawo jazdy wjazd po prawej stronie.
Prawidłowo zaparkowany samochód prostopadle na egzaminie na prawo jazdy
Pułapki podczas parkowania na egzaminie na prawo jazdy (prostopadłe)
Pułapki, które mogą nas spotkać podczas egzaminu na prawo jazdy część 1
Długi materiał o pułapkach egzaminacyjnych na egzaminie na prawo jazdy( cz. 2)
Parkowanie prostopadłe (przodem) na egzaminie państwowym na prawo jazdy.
Weź wiedzę:
Szkoły jazdy oszukują kursantów na jazdach doszkalających
"Pułapki egzaminacyjne" czyli jak egzaminator chce Ciebie wyrolować!!
Dużo darmowych materiałów mam dla Ciebie !
Pułapki egzaminacyjne cz. 2
Pułapki egzaminacyjne cz. 1
Jak nauczyć się 7 razy szybciej testów na prawo jazdy?
Skrzyżowanie A1
Skrzyżowania - sposoby przejazdu, pułapki, uwagi.
Parkowanie
Dla czego nie zdajemy egzaminu na prawo jazdy?
Ile realnie kosztuje prawo jazdy?
Jak wybrać najlepszą dla siebie szkołę jazdy?
Jak pamiętać o światłach, hamulcu, drzwiach?
Parkowanie prostopadłe przodem
Parkowanie równoległe wjazdy tyłem (zatoczka, koperta)
Nakaz jazdy na wprost
Spis treści: czyli lista prawie wszystkiego co umieściłem na blogu
Skrzyżowanie i pierwszeństwo przejazdu wobec pieszych
Zawracanie z użyciem infrastruktury drogowej po lewej stronie (prawidłowe)
Czy brać Jazdy doszkalające w dniu egzaminu na prawo Jazdy?
Czy jeździć na jazdach doszkalających z różnymi instruktorami?
Jazdy doszkalające w dobrej cenie?
Czy prawidłowo potrafisz zredukować bieg na Jazdach doszkalających?
Jazdy doszkalające – sprawdź czy instruktor poświęca Ci wystarczająco dużo uwagi
Czy powinieneś kupić Jazdy doszkalające
Jazdy doszkalające to prawdziwa żyła złota
Jazdy doszkalające Wrocław
Skrzyżowanie dróg i pierwszeństwo przejazdu z tramwajem
Skręcając przepuść pieszych nawet gdy nie ma pasów
Pieszy nie moze przechodzic przez wydzielone torowisko
Koła zawsze muszą być ustawione na wprost jeżeli skręcasz w lewo
Prawo jazdy i skrzyżowanie równorzędne, co zrobić gdy się zablokuje
Jak nie oblać na skrzyżowaniu równorzędnym
Prawidłowe zatrzymanie przy słupku na skrzyżowaniu równorzędnym
Wjazd w tempo na skrzyżowaniu
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym, pojazdy i tramwaj
Jak skręcić w lewo
Prawidłowy skręt w lewo bez pasa zieleni
Miejsce zatrzymania przy skrecie w lewo
Nieprawidłowy skręt w lewo w ruchu miejskim i na egzaminie na prawo jazdy
Skręt w lewo przed środkiem wykonany prawidłowo
Zawracanie prawidłowe w bramce po prawej stronie (z użyciem infrastruktury drogowej)
Nieudane zawracanie samochodu po prawej stronie drogi
Jak nie zawracać po lewej stronie drogi
Zachowanie się kierującego pojazdem w stosunku do autobusów wjeżdżających na drogę z przystanku
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Zasady pierwszeństwa przejazdu przez rondo z włączoną sygnalizacją świetlną i tramwajami
Tramwaj na rondzie ze znakiem ustąp pierwszeństwa przejazdu
Znak stop tak samo określa pierwszeństwo przejazdu jak znak ustąp pierwszeństwa
Tramwaj wyjeżdżający z drogi podporządkowanej
Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop
Skrzyżowanie, na którym droga z pierwszeństwem przejazdu skręca
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym plus tramwaj
Skrzyżowanie równorzędne oraz strefa zamieszkania
Rondo bez znaków mówiących o pierwszeństwie przejazdu
Skrzyżowanie równorzędne i tramwaj
Przecięcie się torów jazdy samochodu i tramwaju
Jakie są dupuszczalne prędkości na drogach ekspresowych
Dopuszczalne prędkości na terenie zabudowanym
Maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze dwujezdniowej
Kto może wyłączyć światła w czasie postoju w korku
Czy można używać światła drogowe na oświetlonych drogach
Gdzie można prawidłowo zatrzymać się lub zaparkować
Kto ma pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z włączoną sygnalizacją świetlną gdy tramwaj przecina naszą drogę
Włączanie się do ruchu z drogi gruntowej
Kiedy możemy używać światła drogowe
Jakie światła możemy włączyć w czasie deszczu
Omijanie pojazdu we mgle. Jak należy się zachować?
Zielone światło na skrzyżowaniu dróg nie zwalnia od odpowiedzialności
Co to znaczy, pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka
Pułapka związana ze krzyżowaniem drogi z pierwszeństwem przejazdu i tramwajem
Znak zakaz zawracania obowiązuje od miejsca ustawienia znaku do skrzyżowania włącznie
Znak zakaz skrętu wlewo zezwala na zawracanie przed skrzyżowaniem
Gdzie obowiązuje znak zakaz skrętu w lewo
Znak stop nigdy nie wyznacza miejsca zatrzymania
Skrzyżowanie drogi podporządkowanej oznaczonej znakiem stop i drogą z pierwszeństwem przejazdu
Zatrzymanie na drodze z poboczem (linia przerywana)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną i tramwajami
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym z tramwajem
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Skrzyżowanie równorzędne i słupek, jak należy przejechać
Gdy wjeżdżamy na skrzyżowanie równorzędne
Zawracanie z użyciem biegu wstecznego na egzaminie na prawo jazdy (prawidłowe zawracanie na 3)
Dozwolone kierunki jazdy z sygnalizatorem kierunkowym S3
Krótkie omówienie ronda
Spis wszystkich moich filmików z poradami o nauce jazdy.
Jak wykonać parkowanie równoległe wjazd tyłem (zatoczka, koperta)? Najlepszy sposób!
Zobacz kiedy parkowanie równoległe na egzaminie na prawo jazdy jest prawidłowe.
Co wolno a czego nie wolno robić podczas parkowania równoległego na egzaminie na prawo jazdy?
Jazdy doszkalające - prawdy i mity. Czy to w ogóle jest potrzebne?
Jak wykonać parkowanie na egzaminie państwowym na prawo jazdy wjazd po prawej stronie.
Prawidłowo zaparkowany samochód prostopadle na egzaminie na prawo jazdy
Pułapki podczas parkowania na egzaminie na prawo jazdy (prostopadłe)
Pułapki, które mogą nas spotkać podczas egzaminu na prawo jazdy część 1
Długi materiał o pułapkach egzaminacyjnych na egzaminie na prawo jazdy( cz. 2)
Parkowanie prostopadłe (przodem) na egzaminie państwowym na prawo jazdy.
Weź wiedzę:
Szkoły jazdy oszukują kursantów na jazdach doszkalających
"Pułapki egzaminacyjne" czyli jak egzaminator chce Ciebie wyrolować!!
Dużo darmowych materiałów mam dla Ciebie !
Pułapki egzaminacyjne cz. 2
Pułapki egzaminacyjne cz. 1
Jak nauczyć się 7 razy szybciej testów na prawo jazdy?
Skrzyżowanie A1
Skrzyżowania - sposoby przejazdu, pułapki, uwagi.
Parkowanie
Dla czego nie zdajemy egzaminu na prawo jazdy?
Ile realnie kosztuje prawo jazdy?
Jak wybrać najlepszą dla siebie szkołę jazdy?
Jak pamiętać o światłach, hamulcu, drzwiach?
Parkowanie prostopadłe przodem
Parkowanie równoległe wjazdy tyłem (zatoczka, koperta)
Nakaz jazdy na wprost
Spis treści: czyli lista prawie wszystkiego co umieściłem na blogu
Skrzyżowanie i pierwszeństwo przejazdu wobec pieszych
Zawracanie z użyciem infrastruktury drogowej po lewej stronie (prawidłowe)
Czy brać Jazdy doszkalające w dniu egzaminu na prawo Jazdy?
Czy jeździć na jazdach doszkalających z różnymi instruktorami?
Jazdy doszkalające w dobrej cenie?
Czy prawidłowo potrafisz zredukować bieg na Jazdach doszkalających?
Jazdy doszkalające – sprawdź czy instruktor poświęca Ci wystarczająco dużo uwagi
Czy powinieneś kupić Jazdy doszkalające
Jazdy doszkalające to prawdziwa żyła złota
Jazdy doszkalające Wrocław
Skrzyżowanie dróg i pierwszeństwo przejazdu z tramwajem
Skręcając przepuść pieszych nawet gdy nie ma pasów
Pieszy nie moze przechodzic przez wydzielone torowisko
Koła zawsze muszą być ustawione na wprost jeżeli skręcasz w lewo
Prawo jazdy i skrzyżowanie równorzędne, co zrobić gdy się zablokuje
Jak nie oblać na skrzyżowaniu równorzędnym
Prawidłowe zatrzymanie przy słupku na skrzyżowaniu równorzędnym
Wjazd w tempo na skrzyżowaniu
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu równorzędnym, pojazdy i tramwaj
Jak skręcić w lewo
Prawidłowy skręt w lewo bez pasa zieleni
Miejsce zatrzymania przy skrecie w lewo
Nieprawidłowy skręt w lewo w ruchu miejskim i na egzaminie na prawo jazdy
Skręt w lewo przed środkiem wykonany prawidłowo
Zawracanie prawidłowe w bramce po prawej stronie (z użyciem infrastruktury drogowej)
Nieudane zawracanie samochodu po prawej stronie drogi
Jak nie zawracać po lewej stronie drogi
Zachowanie się kierującego pojazdem w stosunku do autobusów wjeżdżających na drogę z przystanku
Hierarchia ważności znaków i sygnałów drogowych
Zasady pierwszeństwa przejazdu przez rondo z włączoną sygnalizacją świetlną i tramwajami
Tramwaj na rondzie ze znakiem ustąp pierwszeństwa przejazdu
Znak stop tak samo określa pierwszeństwo przejazdu jak znak ustąp pierwszeństwa
Tramwaj wyjeżdżający z drogi podporządkowanej
Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop
Skrzyżowanie, na którym droga z pierwszeństwem przejazdu skręca
Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym plus tramwaj
Skrzyżowanie równorzędne oraz strefa zamieszkania
Rondo bez znaków mówiących o pierwszeństwie przejazdu
Skrzyżowanie równorzędne i tramwaj
Przecięcie się torów jazdy samochodu i tramwaju
Jakie są dupuszczalne prędkości na drogach ekspresowych
Dopuszczalne prędkości na terenie zabudowanym
Maksymalna dopuszczalna prędkość na drodze dwujezdniowej
Kto może wyłączyć światła w czasie postoju w korku
Czy można używać światła drogowe na oświetlonych drogach
Gdzie można prawidłowo zatrzymać się lub zaparkować
Kto ma pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu z włączoną sygnalizacją świetlną gdy tramwaj przecina naszą drogę
Włączanie się do ruchu z drogi gruntowej
Kiedy możemy używać światła drogowe
Jakie światła możemy włączyć w czasie deszczu
Omijanie pojazdu we mgle. Jak należy się zachować?
Zielone światło na skrzyżowaniu dróg nie zwalnia od odpowiedzialności
Niby to już gdzieś słyszałeś, niby ktoś wspominał, niby było na teorii, jednak na drodze ta wiedza umyka. Wykład Michała jest wart swojej ceny ze względu na USYSTEMATYZOWANIE problemów. Oparcie o mindmapping ułatwia zapamiętywanie. Co ważne: podczas 30 godzin jazd NIE SPOSÓB spotkać wszystkich problemów poruszanych w "Sytuacjach", a prawa Murphego każą oczekiwać na egzaminie właśnie takich 'nieprzeżytych'. Warto poświęcić browara. Bezdyskusyjnie.
OdpowiedzUsuńŚwietna metoda nauki. na pewno będzie mi bardzo pomocna.Mam jeszcze jazdy i muszę się przygotować solidnie, żeby je zdać.Jestem pewna, że twój kurs na pewno mi to ułatwi. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńMam jeszcze problem z rozpoznaniem dróg. Może Ty wiesz jaka jest metoda rozpoznawania na jaka drogę się wjeżdża ? Jeszcze raz pozdrawiam
Bardzo dobre, usystematyzowane przedstawienie kwestii istotnych nie tylko na egzaminie, ale także w przyszłości na drodze. Na pewno w jakims stopniu przyczynilO sie do zdania w 2 terminie w moim przypadku :-)
OdpowiedzUsuńSzkolenie moim zdaniem jest bardzo przydatne i co najważniejsze przedstawione w zrozumiały sposób. Idealne dla osób które chciałyby usystematyzować wiedzę i nie chcą polegać tylko na informacjach rozproszonych w internecie na różnych forach, gdzie rzadko wypowiadają sie specjaliści, więc można natknąć się na wiele bzdur.
OdpowiedzUsuńMyślę, że autor zawarł w szkoleniu najważniejsze sytuacje, które mogą przysparzać wątpliwości. Faktycznie przez takie sytuacje można nie zdać prawka, naprawdę nie powinno się tego bagatelizować. Sama nie zdałam za pierwszym razem, bo zdarzyła mi sie sytuacja z żółtym światłem. Niestety nie zawsze na kursie wspominają o takich sytuacjach, a co dopiero o takich zjawiskach jak efekt tłumu. Ja na kursie miałam tylko znaki drogowe cały czas, aż do znudzenia. Dzięki za to szkolenie:) Pozdrawiam, Sylwia
„Sytuacje i niespodzianki na drodze!” bardzo dobre szkolenie, można się dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy i zapobiec ewentualnym przykrym sytuacjom na drodze. Ewa
OdpowiedzUsuńPrawdopodobnie w niedługim czasie mam egzaminy, jestem po kursie i dodatkowych lekcjach i moge ze spokojnym sumieniem stwierdzić że pokazanie obrazowo pewnych mozliwych sytuacji które mogą sie zdarzyć to porusza wyobraźnię i tłumaczy wiele wątpliwości. W wolnych chwilach analizuję filmiki które przypominają mi mozliwości w różnych sytuacjach jest to dla mnie pigułka obrazkowej wiedzy. Dziękuje za pomysł i stawiam browara.
OdpowiedzUsuńLila
Anonimowy pisze...Prawdopodobnie w niedługim czasie mam egzaminy, jestem po kursie i dodatkowych lekcjach i moge ze spokojnym sumieniem stwierdzić że pokazanie obrazowo pewnych mozliwych sytuacji które mogą sie zdarzyć to porusza wyobraźnię i tłumaczy wiele wątpliwości. W wolnych chwilach analizuję filmiki które przypominają mi mozliwości w różnych sytuacjach jest to dla mnie pigułka obrazkowej wiedzy. Dziękuje za pomysł i stawiam browara.
OdpowiedzUsuńLila
Dziękuję za pomysł. Tego mi było trzeba. O trudnych sytuacjach rzadko się mówi- a tu wszystko z sensem i po kolei. Kompedium doskonałe. Pozdrawiam. Polecam Wszystkim!!!
OdpowiedzUsuńBasia
Witam:) Bardzo przystępnie zobrazowane historie typowe i nietypowe na drodze. Konkretnie informacje, przejrzyste animacje .Pan Michał ma dużo ciekawych rad i przede wszystkim odpowiednie odpowiednie podejście bardzo ważne dla początkujących kierowców. Wytłumaczy wszystko przysłowiowo :"jak chłop krowie na miedzy".Agnieszka
OdpowiedzUsuńWitam:) Bardzo przystępnie zobrazowane historie typowe i nietypowe na drodze. Konkretnie informacje, przejrzyste animacje .Pan Michał ma dużo ciekawych rad i przede wszystkim odpowiednie odpowiednie podejście bardzo ważne dla początkujących kierowców. Wytłumaczy wszystko przysłowiowo :"jak chłop krowie na miedzy".Agnieszka
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem ten system nauczania jest bardzo dobry. Wszystko jest jasno przedstawione i dobrze wyjaśnione,a najważniejsze że wszystko jest zebrane w jedną całość. Polecam! Ewelina
OdpowiedzUsuńMateriały bardzo pomocne, wszystko jest przedstawione i wyjaśnione w prosty sposób, także wiadomo o co chodzi :)oceniam pozytywnie i polecam. Ewel
OdpowiedzUsuńŚwietny kurs, bardzo dobrze tłumaczone są te nietypowe sytuacje, mam nadzieję, że uda się ich uniknąć, albo wybrnąć i zaliczyć egzamin, a potem jeździć po drogach nie stanowiąc zagrożenia dla innych. Gratuluje pomysłu z tym blogiem, jest to wielka pomoc dla kursantów. Kurs oceniam POZYTYWNIE i polecam, bo naprawdę warto. EWA
OdpowiedzUsuńMuszę przyznać że faktycznie mi się przydało :)często na egz jak to na drodze zdarzają się wszelkie trudne sytuacje w których nie wiadomo niekiedy jak się zachować np. ta sytuacja z rowerem- trafiła mi się na egzaminie-jedzie wolno rowerzysta, przez pewien czas nie ma jak go wyprzedzić...poza tym już widzę że niebawem zbliża się linia ciągła, normalnie zaczęłabym się stresować ze pewnie za długo za nim jadę, a po tym filmiku-nic jadę za nim spokojnie, czas mija;) bez stresu, kończy się linia, po chwili nic nie jedzie z przeciwka i wyprzedzam. OSTATECZNIE egz ZALICZONY za 1 razem! :)
OdpowiedzUsuńWitam,material w tym kursie bardzo przydatny.Wlasnie jestem po egzaminie-pozytywny.Wszystkim znajomym polecam kurs Pana Michala.Pozdrawiam Ania
OdpowiedzUsuńWitam , materiał bardzo mi się spodobał. Myślę, ze na egzaminie będą bardzo przydatne. Na pewno polecę tę stronkę znajomym. Pozdrawiam Ania
OdpowiedzUsuńWitam. Świetnie przygotowany materiał, na pewno będzie przydatny na egzaminie. na pewno polecę znajomym te lekcje. Warto. Anka
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że tym razem wyjdę zadowolona z WORD-a dzięki Pana wskazówkom. Fajna sprawa, taki kurs w pigułce. Warto, polecam
OdpowiedzUsuńŚwietna sprawa, nie zastąpi własnych chęci ale na pewno o wiele ułatwi naukę, a co ważniejsze zaoszczędzisz sporo czasu za równowartość kilku piw !
OdpowiedzUsuńMichał bardzo Ci dziękuję, czekałam na to szkolenie z niecierpliwoscią i nie zawiodłam się.
OdpowiedzUsuńZ czystym sumieniem polecam wszystkim niedoszłym kierowcom.
To naprawdę wartościowy, skondensowany, dobrze zobrazowany i wyjaśniony materiał, sytuacje które budziły moje wątpliwosci stały się wreszcie jasne i zrozumiałe. Mogą się one przytrafic każdemu podczas egzaminiu, a na decyzję i to najlepiej dobrą mamy tylko sekundy. Po co tracić czas, pieniądze i wyrzucać sobie, że zawaliliśmy kolejny egzamin skoro pewnych błędów możemy uniknąć dzięki zebranym przez Michała wskazówkom. Uważam, że taka wiedza przyda się również, gdy już zostaniemy kierowcami, zwiększając nasze doświadczenie w sytuacjach nietypowych, a to z kolei może przyczynić się do wzrostu bezpieczeństwa na drogach.
Pozdrawiam i czekam na kolejne etapy SYSTEMU. Kasia.
Witam.
OdpowiedzUsuńNareszcie porządnie i rzetelnie przygotowany materiał. Z pewnością polecę Pana moim znajomym. Pozdrawiam Grzesiek.
Obejrzałam i zdałam!
OdpowiedzUsuńWykorzystałam informację o przepuszczeniu osób starszych lub niepełnosprawnych zamieszczoną w Twoim kursie - przepusciłam dziadka z laską, który dopiero się zbliżał do przejścia, na koniec egzaminator powiedział, że było bardzo dobrze. Dzięki
oby pomogło już 8 raz będę zdawać łącznie i 3 raz testy masakra jak zdam postawie ci skrzynkę wina :)
OdpowiedzUsuńjeśli zakupię kurs to jaki czas będe mogła z niego korzystać?
OdpowiedzUsuńDostęp do kursu masz bezterminowo! tak długo jak potrzeba:)
OdpowiedzUsuńJeszcze przed egzaminem, ale już jestem znacznie spokojniejsza i wiem czego się spodziewać. Świetne animacje, które pozwalają dokładnie zdać sobie sprawę, co się dzieje z samochodem, kiedy kręcę kierownicą. Dla mnie bezcenne.
OdpowiedzUsuńDzięki!
z kursu na ktory chodzilam -nic nieb zrozumialam.To otworzylo mi oczy i teraz dopieron wiem o co chodzi.Dzięki.Basia
OdpowiedzUsuńWitam ,te materiały są super bardzo mi się przydały,konkretne i rzeczowe podpowiedzi.
OdpowiedzUsuńDzien dobry.Witam.Jestem zachwycona narracja i trescia.PANA wypowiedzi sajasne,zrozumiale,poruszaja napotkane juz sytuacje i te z ktorymi sie zetkne w pozniejszym terminie nauki. PAN MICHAL b.obrazowo tlumaczy jak omijac klopoty jak wybrnac.Uczy nas byc opanowanym,rozwiazywac szybko i zdecydowanieproblemy wiary w zdobywana wiedze,pewnosci,umiejetnosci samodzielnej decyzji. Filmy sa ladne, czytelne.Sposob przekazania wiedzy,dzielenie sie z innymi wlasnym doswiadczeniem sa przykladem madrosci,wzorem solidnej i rzetelnej szkoly.PAN MICHAL jest wspanialym dydaktykiem.Dla mnie jego lekcje sa BEZCENNE,sa drogowskazem,wniosly duzo wiedzy teoretyczneji praktycznej jak panowac nad samochodem.Jestem wdzieczna PANU MICHALOWI ze zechcial podzielic sie ,,swoim bogactwem"z nami.Zycze PANU wszystkiego najlepszego,duzo adeptow,aby mieli to szczescie jak ja i skorzystali z PANA lekci podczas odbywania kursu na prawo jazdy.Pozdrawiam-dojrzala kursantka.
OdpowiedzUsuńwitam! na początku chciałam bardzo podziękować za pana wkład w to co pan robi.Z tego co widzę ma pan juz swoje stałe grono wielbicieli i ja do nich także dziś dołączam.Zdanie egzaminu to nie taka prosta sprawa o tym wie każdy, który teraz próbuje...czasami te 30 godzin to za mało żeby wszystkIego się dowiedzieć,dlatego polecam wszystkim pana materiał.Uważam że to najlepsze strony w internecie na ten temat z jakimi się spotkałam.Pozdrawiam i zachęcam do dalszej pracy;)
OdpowiedzUsuńrównież jestem zachwycona w jaki sposób Pan to wszystko obrazowo tłumaczy :)już niedługo czekają mnie egzaminy i mam nadzieję, że nie polegnę ;)
OdpowiedzUsuńSytuacje nietypowe na drodze. Jaki pan Michał przedstawił,są bardzo pomocne , Naprawdę warto było zapoznać się z tymi materiałami.Maria
OdpowiedzUsuńSytuacje nietypowe na drodze. Jaki pan Michał przedstawił,są bardzo pomocne i konkretne , Naprawdę warto było,zapoznać się z tymi materiałami...Maria.
OdpowiedzUsuńPanie Michale,jestem bardzo,bardzo zadowolona!!!Skończyłam kurs, za parę dni mam egzamin, materiały od Pana są dopełnieniem zdobytej wiedzy i co tu dużo mówić,materiały doskonale przygotowane!!!Pięknie dziękuję,mam nadzieję na dalszy kontakt.Wszystkim gorąco polecam,Pana serdecznie pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńWitajcie. Mam za sobą egzamin państwowy we wrocławskim WORDzie zdany za 1.razem! i śmiało przyznaję, że bez znajomości tego kursu nie udałoby mi się to. Przygotowane przez Michała materiały oglądałam często i dały mi one bardzo dużo! Super, że znalazł się ktoś kto stworzył naprawdę pomocne materiały, tj. poruszające konkretne kwestie, które naprawdę zdarzają się na egzaminach. Ja na przykład miałam mnóstwo pieszych, na których musiałam bardzo uważać, co oznaczało, że musiałam ciągle rozglądać się i patrzeć czy akurat któryś mi właśnie nie włazi na jezdnię zza stojącego obok samochodu. Ponadto, miałam sytuację z żółtym światłem, które się włączyło a ja miałam 35-40 km/h i nie robiłam gwałtownych ruchów czy hamowania a po prostu spokojnie jechałam pamiętając radę przedstawioną w filmikach, że w takim przypadku mogę jechać.
OdpowiedzUsuńUważam, że "system" zbiera w całość to co jest najważniejsze i o czym trzeba pamiętać na egzaminie. To jest o tyle istotne, że nie zawsze trafi się na dobrego instruktora - ja na takiego nie trafiłam i gdyby nie „system” miałabym dużo więcej kłopotów i stresu i prawdopodobnie nie zdałabym egzaminu w założonym przeze mnie terminie - czyli przed rozpoczęciem nowej pracy.
Co do samego egzaminu, to polecam wam pełną koncentrację i niezastanawianie się czy trafiliśmy na wrednego egzaminatora czy nie. To jest nieistotne. Trzeba "zrobić swoje", czyli czytać znaki, wszystko obserwować i wykonywać polecenia - nawet wydawane oschle przez egzaminatora.
Aha, i patrzcie w lustra (wszystkie i często). To zapewni wam obserwację co dzieje się wokół samochodu a egzaminatorowi da do zrozumienia, że kontrolujecie sytuację i wtedy „wybaczy” wam drobne błędy, które popełnia się na egzaminie.
To tyle. Powodzenia na egzaminach i naprawdę warto zapoznać się z materiałami przygotowanymi przez Michała – ja przestudiowałam chyba wszystkie i naprawdę działają :).
Marta Zalewska
świetnie przygotowany kurs. Bardzo pomocny w nauce na egzamin jak również do właściwego poruszania się po drodze.
OdpowiedzUsuńDzięki szkoleniu pt "Sytuacje i niespodzianki na drodze" dowiedziałam się w końcu dokładnie jak należny zareagować w sytuacjach trudnych które mogą przydarzyć się na egzaminie. DZIĘKUJE i Pozdrawiam Natalia
OdpowiedzUsuńŚwietne szkolenie, naprawdę wszystko wyjaśnione w prosty i zrozumiały sposób, przydatnych informacji dowiedziałam się właśnie z tego kursu, serdecznie polecam. Julka
OdpowiedzUsuńNaprawdę świetne szkolenie,przeglądałam bardzo dużo materiałów przygotowanych przez pana Michała i dowiedziałam się z nich więcej niż na całym kursie z moim instruktorem.Kurs jest warty każdej zainwestowanej złotówki,wszystko omówione konkretnie i rzeczowo,wszystkie informacje są bardzo przydatne.DZIĘKUJĘ!!! :) Renata
OdpowiedzUsuńHallo! Jestem zadowolona ze szkolenia, ktore na pewno polece dalej wsrod znajomych. Informacje sa przedstawione bardzo klarownie i rzeczowo. Mam nadzieje , ze niektore przedstawione sytuacje bede mogla wykorzystac na egzaminie, ktory zbliza sie tuz, tuz.... Pozdrawiam- Katharina
OdpowiedzUsuń"Bardzo przystępny sposób nauczania. Informacje poparte zobrazowanymi sytuacjami na drodze są bardzo przydatne i ułatwiają zrozumienie nawet osobom nie najmłodszym :). Jak dla mnie to rewelacja i już polecam wszystkim wokół.
OdpowiedzUsuńJestem pod bardzo dużym, pozytywnym wrażeniem blogu, na który trafiłam całkiem przypadkiem. Moja historia 'robienia prawka' jest dość nietypowa, bo kurs zrobiłam już 8 lat temu (ale do egzaminu nie podeszłam). Teraz chce zdać egzamin i oczywiście muszę wszystko sobie przypomnieć. Wykupiłam dużo godzin nauki jazdy ale żeby 'nie było obciachu' chce się przygotować do nich więc szukałam w sieci wsparcia. Weszłam na stronę Michała i nie mogę stąd wyjść :) Żałuje, że nie jestem z Wrocławia bo takie podejście instruktora, cierpliwe, wyczerpujące tłumaczenie, spokojny, miły głos, logika w tym co mówi bardzo do mnie trafiają, chciałabym u takiej osoby się uczyć jeździć! MICHAŁ TRĄBSKI, JEGO BLOG, FILMIKI, KOMENTARZE - REWELACJA!!! I będę polecać stronę! Roza z Poznania
OdpowiedzUsuńRewelacja, bardzo pomocne filmiki, oby tak dalej
OdpowiedzUsuńJestem bardzo zadowolona z wyczerpujących tematów na temat pj cieszę się że pomaga Pan takim ludziom jak my "początkującym"zrozumieć wszystkie problemy i sytuacje przede wszystkim jak się zachować w różnych drogowych sytuacjach jak wytłumaczyć się na egzaminie...i cała masa innych pomocy...dziękuję i pozdrawiam!!! BOŻENA
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie zrobione szkolenie !informacje są przekazane w prostym języku zrozumiałym dla kursanta .Przypadkiem 'tutaj "trafiłam i bardzo się ciesze z tego powodu .jestem w trakcie robienia kursu a te materiały są idealne do utrwalenia wiadomości po godzinach jazdy z "moją "Panią Instruktor ". w imieniu wszystkich kursantów i mam nadzieję ze już wkrótce początkujących kierowców (którzy pewnie chcieliby zdać przed 11.lutego 2011 )dziękuję !
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie wszystko wytłumaczone, chociaż jak ja na swoich jazdach zatrzymałam się dwa razy przed przejazdem kolejowym tzn najpierw przy krzyżu św. Andrzeja a później podjechałam jeszcze kawałek bo nie miałam dobrej widoczności to mój instruktor zdziwił się i spytał co robię, a potem powiedział, że mam tak nie robić. Nie dał sobie wytłumaczyć, że nie ma dobrego jednego zatrzymania. Szczerze mówiąc większość rzeczy omówionych tutaj wiedziałam, ale powtórka zawsze się przyda :) Chociaż na pewno muszę posiedzieć nad tą zaparowaną szybą i zobaczyć jak ją odparować, bo mój instruktor nawet mi tego nie pokazywał. Bardzo żałuję, że jest Pan z Wrocławia, bo bardzo chciałabym jeździć z takim instruktorem... cierpliwym, fajnie i jasno wszystko tłumaczącym. Mam nadzieję, że zdam ten egzamin w najbliższym terminie :) Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńBardzo przydatne filmy i materiały. Bardzo mi pomogły w przyswojeniu wiedzy.Polecam.
OdpowiedzUsuńAgnieszka
Jestem b. zadowolona z kursu, przestałam się bać nieoczekiwanych sytuacji, bo dzięki temu szkoleniu jestem na nie przygotowana . Polecam serdecznie!!! Natalia
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawe szkolenie, wszystko dobrze wyjaśnione -za te pieniądze naprawdę warto :) początkującym BARDZO się ta wiedza przyda
OdpowiedzUsuńkurs naprawdę jest rewelacyjny, zero lania wody konkretna wiedza z której na pewno skorzystasz i na egzaminie i w normalnej codziennej jeździe autem :) polecam Bartek
OdpowiedzUsuńBardzo polecam to szkolenie - tego w 95% przypadków nie dowiesz się od swojego instruktora. Poza tym jest to wiedza praktyczna, która będzie procentowała nie tylko na egzaminie, który Cię czeka, ale w całym Twoim życiu kierowcy :) Lepiej wydać kilkadziesiąt złotych i zyskać rzetelne informacje, niż wydać kilkakrotnie więcej na jazdy doszkalające, kolejne podejścia do egzaminów i w konsekwencji nadal nie wiele umieć.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i polecam!
Magdalena pisze...
OdpowiedzUsuńUdało mi się wreszcie zdać egzamin na prawo jazdy i przyznaje, że szkolenia: Kompendium oraz Sytuacje i niespodzianki na drodze bardzo mi w tym pomogły. Pozwoliły mi usystematyzować wiedzę i wiele zawartych w nich wskazówek wykorzystałam na egzaminie, np. podczas parkowania i zawracania, zmiany pasa ruchu itd. Myślę, że wiedza zawarta w szkoleniach przyda mi się również teraz-kiedy będę mam już prawo jazdy. Naprawdę warto zainwestować w te szkolenia. Kurs na prawko zrobiłam już dawno temu i mogłam teraz odświeżyć swoją wiedzę. Podczas jazdy z instruktorem nie ma czasu na omówienie wszystkich przepisów oraz sytuacji na drodze.Bardzo podobało mi się omówienie pułapek, które mogą się przydarzyć na egzaminie i zachowania się w takich sytuacjach np. wtedy, kiedy ktoś ustępuje pierwszeństwa. Kiedyś miałam taką sytuację i oblałam przez to egzamin... Polecam te szkolenia każdemu, kto chce dobrze i bezpiecznie jeździć samochodem - bo to jest najważniejsze! A to czy zda się egzamin za pierwszym razem, czy trzecim nie ma takiego znaczenia. Pozdrawiam serdecznie.
Magda S.
zakupiłam testy premium. nic nie pisałam bo byłam ciekawa wyników. Moim zdaniem testy są rewelacyjne....ZDAŁAM ZA I RAZEM ... TEN SYSTEM NAUKI I ODCHACZANIE SOBIE CZEGO SIĘ NIE WIE TO JEST COŚ.... SĄ PYTANIE KTÓRE SIĘ BARDZO MYLĄ BĄDŹ NIE WCHODZĄ DO GŁOWY... A TY PEŁNA SATYSFAKCJA.... KAŻDEMU POLECAM STRONKĘ KTO TERAZ ZDAJE EGZAMIN TEORETYCZNY NA PRAWO JAZDY KASIA P
OdpowiedzUsuńW 100% popieram opinię mojej poprzedniczki Kasi! Zdałam dzisiaj bezbłędnie teorię w dużej mierze dzięki systemowi uczenia się zaproponowanemu przez p.Michała. Odhaczanie sobie tego, czego się jeszcze nie opanowało i w związku z tym zawężenie puli pytań do powtórzenia - rewelacja!A przy tym konkretne i rzeczowe wyjaśnienia do pytań - wielkie dzięki Panie Michale!Teraz przede mną poważniejsza batalia - egzamin praktyczny, mam nadzieje,ze i tu wskazówki z pozostałych szkoleń Michała pomogą usystematyzować moją wiedzę.Zabieram się do dalszej pracy
UsuńPozdrawiam Pasjonata
Viola S.
Jestem po egzaminie teorytycznym(bezbłędnym)a przed egzaminem praktycznym który zdążyłam oblać.Termin poprawkowy dostałam na 29 stycznia który nie mogłam przyjąć.Więc podejde do egzaminu dopiero po 20 marca.Zakupiłam szkolenie Sytuacje i niespodzianki na drodze oraz Kompendium wiedzy,mam nadzieje że będzie pomocne przy zdaniu egzaminu.Wyczułam że cierpie na Fobie egzaminatora.Przed egzaminem bardzo sie obawiałam łuku typowałam że nie zalicze placyku.Co sie okazało, placyk wyszedł super pozostał wyjazd na miasto.Okazało się że samo wejście Pana egzaminatora do samochodu podziałało jak tabletka ogłupiająca.Obawa,nerwy i stres nie do opanowania.NIE DO WIARY.Mam nadzieje że porady w szkoleniu pomogą mi zdać ten egzamin.Po egzaminie podziele sie opinią na ten temat.Życze zdania egzaminu.
UsuńFantastyczny efekt po nauce z kursów Pana Michała
OdpowiedzUsuńzdalam oba egzaminy za pierwszym razem
Bardzo polecam :)
Aga z Krakowa
Dzięki temu szkoleniu poszłam na egzamin praktyczny spokojna, byłam przygotowana na różne dziwne i trudne sytuacje, więc w razie czego wiedziałam jak obronić się przed drobiazgowym egzekutorem ;) Porady zawarte w tym kursie przydają mi się nawet w normalnej jeździe, już po zdanym egzaminie :) Wszystko jest jasno wytłumaczone, są przejrzyste mapki i schematy. Szczególnie podobało mi się szczegółowe omówienie manewrów parkowania, zawracania i opis wszystkich świateł w samochodzie.
OdpowiedzUsuńPolecam niezdecydowanym :) życzę wszystkim zdanego egzaminu
Ada z Piły
Blogi to świetna sprawa i można rozszerzać swoją wiedze. Lecze nie każdy blog jest konkretny, a ten jest na prawdę dobry, polecam!
OdpowiedzUsuńSuper szkolenie :)
OdpowiedzUsuń