No, bez tego egzamin się nie odbędzie, bo trzeba będzie skręcić. Prawidłowa redukcja, czyli najpierw noga z gazu i przyhamowujesz tylko hamulcem, później dochodzi sprzęgło, dajesz bieg drugi i potem dodajesz gaz i puszczasz powoli sprzęgło tak, żeby auto nie szarpało.
Jeżeli potrafisz zredukować w taki sposób, że jedziesz, zwolnisz, i później jedziesz już na drugim biegu bez szarpnięcia, to redukcja jest prawidłowa. Jeżeli szarpie za każdym razem, no to powiem ci tak, egzaminator wścieknie się na sto procent, jak za czwartym razem znowu rzucisz nim przed jakimś skrętem. Wtedy masz wielkiego minusa, i egzaminator nie szuka w tobie jak zrobić, żebyś ty zdał, tylko szuka, co tak naprawdę przeważa, żebyś ty nie zdał egzaminu. Czyli prawidłowa redukcja to jest podstawa sukcesu.
Zobacz film o jazdach doszkalających: Jazdy doszkalające
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz